Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل مکرمی‌فر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هر گونه تجمع و مراسم نوروزی که موجب حضور مردم و جمعیت در یک محل باشد به منظور جلوگیری از شیوع ابتلا به بیماری کرونا منتفی است که بر این اساس برگزاری جشن‌های نوروزگاه در این قالب قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این لغو شامل جشن بین‌المللی نوروزگاه در مرز ایران و ترکمنستان نیز می‌شود افزود: بر این اساس تمامی ۱۳۸ رویداد فرهنگی نوروزگاه در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

آیین مردمی نوروزگاه به عنوان یک رویداد فرهنگی از نوروز ۱۳۹۵ در ایران به اجرا در آمد. براساس تفاهم‌های اولیه قرار شد مردم هر شهر و هر نقطه از کشور برپا کننده نوروزگاه آن منطقه باشند و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز فراهم‌ کننده بستر برای اجرای آن باشد.
در برگزاری نوروزگاه‌ها سعی می‌شود به میراث ناملموس حوزه نوروز پرداخته و آداب و رسومِ مردم بازشناسانده شود و موارد مغفول و کمتر رسیدگی شده احیا گردد.

تاکنون ۶۰ نفر در خراسان رضوی به خاطر عفونت حاد دستگاه تنفسی فوت کرده‌اند. این افراد همچنین مشکوک به ابتلای ویروس کرونا بوده‌اند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی به ۱۵۲ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ترکمنستان ویروس کرونا مشهد ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد