Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، سازمان مردم‌نهاد نیمدری سبز با همکاری دفتر تئاتر خیابانی این اداره‌کل، در راستای بالا بردن روحیه افراد در هنگام قرنطینه و بهبود فضای روحی و روانی افراد درگیر با بحران ویروس کرونا قصد دارد جشنواره نمایش‌خانه را با شعار «هر خانه، یک تماشاخانه تئاتر»، در سطح غیرحرفه‌ای و با مشارکت کودکان‌ونوجوانان و همراهی مادران‌ و پدران برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر نهادهای مشارکت‌کننده در این رویداد دفتر امور اجتماعی‌وفرهنگی استانداری بوشهر، کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر هستند.

این جشنواره موضوعی با تمرکز بر محورهای چگونه کرونا را شکست دهیم، نوروز را در خانه بمانیم و متل‌ها و قصه‌های قدیمی سرزمین مادری را احیا کنیم در چهار بخش نمایش‌های ایرانی، نمایش عروسکی، نمایش کوتاه و استندآپ کمدی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را با مدت زمان ۵ تا ۱۵ دقیقه با تلفن همراه ضبط و تا تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۶۹۷۴۰۲۴۶ ارسال کنند.

آثار دریافتی در پنج حوزه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی‌صحنه و موسیقی داوری خواهند شد و جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود و اختتامیه جشنواره مجازی «نمایش‌خانه» با اعلام قبلی در بندر بوشهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ایمیل و صفحه اینستاگرام جشنواره «نمایش‌خانه» به این شرح زیر nimdarysabz@gmail.com و nimdarysabz  مراجعه کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خانه تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خانه تئاتر ویروس کرونا خانه تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، ۴۰ شرکت کننده محصولات خانگی خود را ارایه دادند.

غذا‌های ارائه شده در این جشنواره شامل غذای سنتی و محلی، فست فود خانگی و شیرینی بود.

در حاشیه این جشنواره، مسابقه نقاشی هم برای کودکان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد