Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر روسیه در واشنگتن در نشستی با وزیر خزانه‌داری آمریکا، وضعیت کنونی و دورنمای روابط دوجانبه و پیشرفت در تحقق توافقات روسای جمهوری دو کشور را بررسی و بر لزوم ادامه تماس‌های منظم تأکید کردند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "آناتولی آنتونوف" سفیر روسیه در ایالات متحده، با "استیون منوچین" وزیر خزانه داری آمریکا دیدار و درباره وضعیت کنونی و چشم انداز روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات منتشره از سوی دفتر مطبوعاتی سفارت روسیه در واشنگتن، «این نشست روز دوشنبه ، 9 مارس (19 اسفند ماه) انجام گرفت و  آنتونوف و منوچین مسائل مربوط به وضعیت کنونی و دورنمای روابط روسیه و آمریکا، روند پیشرفت در تحقق توافقات انجام شده بین ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، روسای جمهوری دو کشور در نشست هلسینکی در سال 2018 و دیدار آنها در شهر اوزاکای ژاپن در سال 2019 را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.»

بر اساس این اطلاعات، طرف روسی تعهد خود برای همکاری با طرف آمریکایی به منظور تثبیت اوضاع در روابط دوجانبه را مورد تأیید قرار داده و  علاقه خود به حفظ گفت‌وگوهای مستقیم و منظم بین سفارت روسیه و دولت آمریکا را اعلام کرد.

بررسی دورنمای روابط دوجانبه در نشست سفرای روسیه و آمریکامذاکرات وزرای دفاع روسیه و آمریکا درباره اوضاع منطقهسومین رایزنی تلفنی روسای ستادکل ارتش روسیه و آمریکا

به نوبه خود ، وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز در بیانیه‌ای یادآور شد که آناتولی آنتونوف و استیون منوچین، علاوه بر بررسی روابط سیاسی دوجانبه، درباره موضوعاتی مانند انرژی ، تجارت و سرمایه‌گذاری گفت‌گو کردند. منوچین بر اهمیت حفظ وضعیت آرام در بازارهای انرژی جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه خزانه داری آمریکا روسیه و آمریکا روابط دوجانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «رافائل گروسی» صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با محمد اسلامی در حاشیه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان دیدار و رایزنی کرد.

اسلامی و گروسی در جریان این دیدار به بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه و موضوعات مشترک ایران و آژانس پرداختند.

نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای روز گذشته (دوشنبه) با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

کد خبر 751396

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه