Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

زهرا زاده‌ غلام مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارائه تسهیلات اعتباری به مناسبت عید نوروز به بازنشستگان، اظهار کرد: همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تک ورثه همسر که میزان حقوق خالص آن‌ها بالای یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، مشمول دریافت تسهیلات اعتباری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به کارت مشمولان واریز شده که نرخ بازپرداخت آن ۲ درصد است و بر اساس میزان بهره‌مندی افراد از این مبلغ، از حقوق بازنشستگان طی ۴ قسط کسر می‌شود.

زاده‌غلام با بیان اینکه بازنشستگان و وظیفه بگیران از ۷ اسفند ماه تا ۷ فروردین ماه می‌توانند خرید کنند، افزود: مشمولان با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه و وین مارکت، هر کالایی که در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد را می‌توانند خریداری کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان قبل از خرید با ورود به سامانه بازنشستگی کشوری و قسمت طرح یاری می‌توانند از شرایط بهره مندی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: فروشگاه رفاه به مشمولان پیامک ارسال می‌کند و بعد از آن مشمولان می‌توانند به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند، اگر پیامک به بازنشستگان و وظیفه بگیران از سوی فروشگاه رفاه ارسال نشود، قبل از مراجعه به فروشگاه‌ها حتما استعلام بگیرند.

زاده‌غلام درباره تمدید این تاریخ به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: مقرر شده تا در طول سال ۳ بار این مبلغ به بازنشستگان و وظیفه بگیران تعلق گیرد و بعد از تکمیل بازپرداخت مجدد آن‌ها می‌توانند این مبلغ را دریافت کنند، بنابراین این تاریخ تمدید نمی‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: بازنشستگان بعد از تکمیل بازپرداخت تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی که در اسفند ۹۸ دریافت کردند، می‌توانند در مرداد ماه سال ۹۹ مجددا این مبلغ را دریافت کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وام بازنشستگان تسهیلات اعتباری خرید نوروز صراط بازنشستگان و وظیفه بگیران یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشستگی کشوری فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی