Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف اقلام بهداشتی احتکار شده و مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سرهنگ رمضان اللهوردیان در این خصوص اظهار کرد: در راستای برخورد با احتکار اقلام بهداشتی، پس از اطلاع پلیس از احتکار کالاها در یک داروخانه‌، ماموران به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از شناسایی داروخانه، با هماهنگی قضائی و در بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۶۰۰ جفت دستکش احتکار شده بهداشتی کشف و ضبط شده و یک نفر در این ارتباط دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد.

اللهوردیان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با محتکران و سودجویان از شهروندان خواست، پلیس را در جریان موارد مشکوک در این زمینه بگذارند.

وی در مورد کشف مواد محترقه غیرمجاز نیز افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز از سوی افرادی در سطح شهر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و در عملیاتی حساب شده، محل اختفای مواد محترقه را شناسایی و از این محل حدود دو هزار عدد مواد محترقه کشف کرده و شش نفر را نیز در این ارتباط دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اضافه کرد: به استناد ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی، قاچاق و فروش انواع مواد محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و دارای مجازات قانونی است.

 وی با تاکید بر کنترل خانواده‌ها بر فرزندان خود در روزهای پایانی سال افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز مواد محترقه غیرمجاز مواد محترقه غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان