Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «کارساز» به کارگردانی مشترک احسان عمادی و امین کفاش زاده مستندمسابقه‌ای است که با موضوع کارآفرینی و کسب‌وکار‌های نوآفرین در استودیو نوبین تولید شده است.

این مسابقه که شرکت کنندگان آن از بین دانشجویان و کارآفرینان انتخاب شده اند، در اردیبهشت تا تیر ماه سالجاری تولید شده و ساختاری کاملا متفاوت با برنامه‌های مشابه پیش از خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کارساز» مثل دیگر تجربه‌های تلویزیونی صرفا به ارائه ایده از سوی ایده‌پردازان یا مالکان کسب‌وکار خلاصه نمی‌شود و پس از دو قسمت ابتدایی با همین موضوع، در قسمت‌های بعدی هم این ایده‌ها به مرحله تولید می‌رسند و هم توسط داوران مسابقه ارزیابی خواهند شد.

شرکت کنندگان از بین ۲۰ گروه انتخاب شده اند و ۶ گروه منتخب با راهنمایی مربیان، به شکل متمرکز روی ارائه طرح یا ایده اولیه خود کار می‌کنند تا درنهایت از بین آنها سه گروه انتخاب شوند. از این مرحله به بعد، برنامه از فضای استودیویی خارج می‌شود و شاهد تلاش شرکت کنندگان برای به ثمر رسیدن ایده هایشان خواهیم بود.

فرزین فردیس، محسن باستانی و علی اصغر سعدآبادی سه مربی تحصیل‌کرده، زبده و باتجربه در حوزه کسب‌وکار‌های نوآفرین هستند که داوری این مسابقه را برعهده دارند.

«کارساز» تولید جدید استودیو نوبین از شنبه ۲۴ اسفند هر شب ساعت ۲۱ در ۱۰ قسمت از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و روز بعد ساعت ۹ صبح بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه کار ساز شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس رسانه KHAMENEI.IR (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/) از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق صفحه ویژه‌ی فراخوان به آدر (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/)س farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ ارسال نمایند.

پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

مخاطبان محترم می‌توانند برای ارسال ایده‌ها به صفحه farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها