Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل در اطلاعیه شماره یک خود از مردم خواست تا جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل در اطلاعیه شماره یک خود از مردم خواست تا جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و به اهالی این شهرستان اطمینان داد که همه اقلام ضروری، کالاهای اساسی و مواد سوختی در انبارها موجود است و مردم عزیز در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل اطلاعیه شماره یک این ستاد خطاب به اهالی و ساکنان شریف شهرستان اردبیل به شرح ذیل است:

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صراحت اعلام می‌کند وضعیت کنونی شیوع این بیماری بسیار پر خطر است؛ لذا ضمن قدردانی از همه‌ی تلاش‌های موثر کادرهای درمانی، بهداشتی و عوامل فعال در امر مبارزه با بیماری کرونا، توجه عموم اهالی شهرستان اردبیل را به اطلاعیه‌ی شماره یک این ستاد جلب می‌کند:

۱- در ادامه درخواست مصرانه از مردم عزیز، اکنون که در وضعیت هشدار به سر می‌بریم لازم است اهالی شریف شهرستان جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند. بر پایه‌ی توصیه پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی، "امن‌ترین" مکان برای خانواده‌ها داخل منازل است. مایحتاج اساسی خانواده فقط توسط یک نفر و بصورت هفتگی تهیه گردد.

۲- به مردم شریف اطمینان داده می‌شود که همه اقلام ضروری، کالاهای اساسی و مواد سوختی در انبارها موجود است و مردم عزیز در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند. بی‌تردید همه‌ی مسئولان، خود را خدمت‌گذار مردم و مسئول در برابر تامین نیازهای ضروری هم‌وطنان می‌دانند. لذا استدعا دارد به هیچ عنوان به شایعات بی‌اساس توجه نکرده و اخبار صحیح از طریق مراجع رسمی دنبال شود.

۳- بازار و اصناف اردبیل در مواجهه با رویدادهای خاص در منطقه خاص در منطقه همواره نقشی بسیار ممتاز و همراه با مسئولیت‌پذیری ایفا کرده‌اند. شکی نیست که در این برهه‌ی حساس نیز دغدغه اصلی همه این عزیزان حفظ سلامتی قاطبه مردم شریف می‌باشد. لذا ضمن دعوت و درخواست از بازاریان، کسبه و اصناف برای تعطیل نمودن واحدهای صنفی بغیر از مراکز عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی، امید است بار دیگر شاهد احساس مسئولیت این عزیزان در کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده‌ها باشیم.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا - شهرستان اردبیل
۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸

برای دانلود فایل اطلاعیه شماره یک کلیک کنید 

 - انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل بیماری ویروس کرونا خانواده ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاعیه شماره یک شهرستان اردبیل کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد