Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:04:55 GMT

گندزدایی و ضدعفونی واحدهای تولیدی استان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۸۷۵

گندزدایی و ضدعفونی واحدهای تولیدی استان

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از گندزدایی و ضدعفونی واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حفیظ‌الله فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا از گندزدایی و ضدعفونی واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این کار با هدف جلوگیری شیوع کرونا ویروس و حفظ سلامت جامعه کار و تولید در استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گندزدایی و ضدعفونی واحدهای تولیدی به طور مستمر تا پایان این بحران ادامه دارد، خاطرنشان کرد: وسایل حفاظت فردی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده در بین کارگران و کارفرمایان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در واحدهای تولیدی ثبت اثر انگشت در مقرری بیمه بیکاری و حضور و غیاب تا اطلاع ثانوی لغو است، توضیح داد: همچنین جلسات مراجع حل اختلاف و رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی نیز تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

فاضلی در پایان گفت: به منظور حفظ رعایت مسائل بهداشتی استفاده از ظروف یکبار مصرف جایگزین سایر ظروف مورد استفاده در واحدهای تولیدی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کروناویروس ضد عفونی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری