Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی از مردم و مجاهدان عرصه سلامت کشور در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن پیام سرلشکر محمد باقری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در شرایط و روز‌هایی که مردم شریف و فهیم ایران اسلامی و بیش از 100 کشور در اقصی نقاط دنیا در معرض ویروس جهانی کرونا و این پدیده زیستی هستند و مدافعان عرصه سلامت در میهن عزیزمان در زمره مجاهدان فی سبیل الله، صبورانه، فداکارانه و ایثارگرانه در مصاف با این بیماری، صحنه‌های شگفت‌انگیز و ماندگاری را خلق کرده‌اند، بر یکایک آنان درود می‌فرستم و حماسه‌های امیدآفرین و افتخارآمیزشان را پاس می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عزم، همت و درایت و جهاد عظیم که پزشکان، پرستاران، کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بسیجیان و آحاد داوطلبان و هموطنان عزیز، رزمندگان و مجاهدان سنگر نشین آن هستند به توفیق الهی بر چالش‌های ناشی از این بیماری فائق می‌آید و با شکست کرونا و بازگشت وضعیت عادی به کشور، برگ زرینی از شکر و ثنای ملت ایران به درگاه حضرت باریتعالی در تاریخ مردمان این سرزمین به ثبت خواهد رسید.
ملت عظیم‌الشأن ایران استحضار دارند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش فداکار، سپاه سلحشور، نیروی انتظامی دلاور و وزارت دفاع توانمند، از همان لحظات و روز‌های آغازین شروع کرونا ویروس در کشور در تعامل و هماهنگی با دستگاه‌ها و مراجع مسئول حوزه بهداشت و سلامت، با صفا، صداقت و شفافیت به گونه جهادی و مقتدر پای به صحنه امداد و خدمت رسانی به مردم و مقابله با این بیماری گذارده اند و با بسیج و گسیل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آزموده شده خود، گام‌های بزرگی برداشته اند و هم اکنون بیمارستان‌های ثابت و سیار، نقاهتگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح در سراسرکشور در آمادگی کامل و عملیاتی، مشتاقانه و ایثارگرانه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند و در کنار سایر نیرو‌های درمانی و بهداشتی جلوه‌های زیبا، دلنشین و آموزنده‌ای از مسئولیت شناسی و نوع دوستی را رقم زده‌اند.
در این شرایط، موج سواری دشمن در برجسته‌سازی اخبار جعلی برای تشویش افکار عمومی و زایل سازی اعتماد بین مردم و مسولین و ناتوان جلوه دادن نظام مدیریتی کشور برای مقابله با این بیماری که فراتر از ایران به چالشی بین المللی از جمله برای سردمداران دشمنی با ایران و ایرانی تبدیل شده است، معنادار و بیانگر عمق کینه ورزی و عصبانیت آنان از عظمت و شرافت این ملت قوی، بیدار و مومن است که به یاری خداوند، برای شیاطین فرجامی جز رسوایی نخواهد داشت.
اینجانب با قدردانی و تشکر صادقانه و متواضعانه از آحاد مجاهدان عرصه سلامت — به ویژه مراکز و نیرو‌های شریف و مجاهد حوزه امداد، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیرو‌های مسلح و تاکید بر تداوم نقش‌آفرینی‌های فداکارانه و شبانه روزی آن‌ها — و درخواست از اقشار مختلف مردم عزیز در تمکین توصیه‌های مراجع معتبر برای جدال با این بیماری و پرهیز از هرگونه هراس و اضطراب، توجه به دریافت اخبار صحیح و روایت‌های درست از رسانه ملی و نیز اهتمام به هوشمندی و هوشیاری و همکاری در راستای ارتقای اقدامات و تسهیل مدیریت مبارزه با این پدیده و مصون سازی کشور در برابر تهدیدات زیستی؛ با تضرع، دعا و مناجات به درگاه خدای سبحان و تمسک به قرآن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، یاری بخشی برای رفع بیماری و عبور موفق از این آزمون و ابتلای بزرگ و تبدیل بلا به نعمت را از آستان کریم و نعیمش طلب می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی باقری مجاهدان نیرو های مسلح عرصه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت‌های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ای دنیا حرمت دانشگاه‌های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه‌ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می‌دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می‌کنند.‌ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید.‌ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه‌ها نیرو‌های امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی‌های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد:‌ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشور‌های سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می‌کنند. ما از وجدان بیدار جامعه جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشور‌های عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می‌کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می‌ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد:‌ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی.‌ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!