Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:33:40 GMT

کارکنان منابع طبیعی گالیکش خون اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۹۹۶۱

کارکنان منابع طبیعی گالیکش خون اهدا کردند

صفر سیجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و اعلام متولیان سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خونی و درخواست از مردم برای اهدای خون، کارکنان اداره منابع طبیعی گالیکش هم با درک موضوع و به منظور کمک به بیماران نیازمند، بخشی از خون خود را اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به اتفاق ۱۴ نفر از همکاران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش امروز (سه‌شنبه) با حضور در پایگاه انتقال خون گنبدکاووس درمجموع ۱۵ واحد خونی برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کردیم.

سیجانی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در همه سختی‌ها کنار هم بوده‌ و هستند، اضافه کرد: امروز هم که به خاطر ویروس کرونا، ذخایر خون کشور ما کاهش یافته بایستی در کنار هم باشیم و به بیماران نیازمند به خون، کمک کنیم.

وی با درخواست از شهروندان گالیکش و دیگر مردم شرق گلستان مبنی بر حضور نیافتن در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مناطق جنگلی با توجه به شیوع بیماری کرونا تا زمان بهبود شرایط، خاطرنشان کرد: ماموران منابع طبیعی با استقرار در مبادی ورودی این مکان‌ها، اجازه ورود به مسافران و گردشگران را نمی‌دهند.

رییس اداره منابع طبیعی گالیکش همچنین با تبریک هفته منابع طبیعی گفت: در این هفته و باهدف توسعه منابع طبیعی درسطح ۱۴۰ هکتار از اراضی جنگلی، حاشیه مزارع کشاورزی و برای زراعت چوب، نهالکاری انجام می‌شود که ۱۰ هکتار آن توسط کارکنان این اداره با همکاری برخی تشکل‌های مردم نهاد شهرستان و در قالب طرح ملی نهضت سبز، انجام شده است.

شهرستان گالیکش افزون بر ۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و مساحت عرصه‌های طبیعی آن اعم از جنگل و مرتع ۵۲ هزار هکتار می‌باشد که از این مقدار حدود هزار هکتار آن عرصه‌های مرتعی و مابقی جنگل است.

برچسب‌ها گنبدکاووس سازمان انتقال خون ايران منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سازمان انتقال خون ايران منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش گنبدکاووس سازمان انتقال خون ايران منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران از انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در شهرستان گلبهار خبر داد.

حمید رضا شرف خانی امروز، ۸ اردیبهشت در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی گردیدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌گردد که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است