Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله قلی زاده در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت، جایگاه‌های سوخت یکی از مراکز اصلی شیوع ویروس کرونا عنوان شده است، اظهار داشت: ما چندین بار به وزارت بهداشت برای در اختیار قرار دادن دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده نامه فرستادیم و حتی حضوری مراجعه کردیم اما تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جایگاه‌ها یکی از مراکز اصلی انتقال ویروس هستند و باید به تمامی امکانات بهداشتی مورد نیاز تجهیز شوند اما فعلا هیچ اقدامی صورت نگرفته است.  

رئیس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور گفت: فعلا از میزان ابتلای کارگران جایگاه‌ها به کرونا اطلاعاتی در دست نیست اما تعدادی از کارگران از ترس و یا بیماری زمینه‌ای در محل کار خود حاضر نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه استانداری، فرمانداری و وزارت بهداشت تا این لحظه هیچ کمکی به جایگاه داران برای رعایت ایمنی نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: جایگاه‌ها یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات عمومی هستند و تعداد مراجعه کننده به این مراکز بسیار بالا است ولی هیچ ترتیب اثری از سوی مراجع مربوطه برای رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع بیماری از جایگاه‌ها صورت نگرفته است.

قلی زاده یادآور شد: هر محلول ضدعفونی کننده در جایگاه فقط برای 1.5 ساعت کاربرد دارد و دوباره باید نسبت به ضد عفونی اقدام شود، بنابراین میزان زیادی مواد باید مصرف شود که ما امکان تهیه این حجم مواد شوینده را نداریم و مسئولین مربوطه هم همکاری نمی‌کنند.

در ذیل نامه رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور به دکتر نمکی، وزیر بهداشت، جهت دریافت اقلام بهداشتی مشاهده می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرآورده های نفتی ماسک وزارت بهداشت ویروس مواد شوینده وزارت بهداشت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.

سیدعلی عبدالهی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه‌ای که میزبان مدیران عامل سازمان‌های حمل‌ونقل بار کلان‌شهرها هستیم، کارگروه ویژه بار را برگزار می‌کنیم که در آن دغدغه کلان‌شهرها و رانندگان در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه اختصاص سوخت به این ناوگان است، افزود: به‌تازگی با کاهش سهمیه سوخت ناوگان باری دچار چالش‌هایی در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری شدیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از مصوبات اصلی که امروز به تصویب خواهد رسید و به جد پیگیر آن هستیم و خبر بسیار خوشی برای رانندگان است، تثبیت اختصاص سوخت گازوئیل برای ناوگان دیزلی درون‌شهری است، همینطور در حوزه هوشمندسازی امروز اولین سامانه متحرک ثبت تخلف هوشمند ناوگان درون‌شهری (خودروهای پژو ۲۰۶) را با حضور فرمانده راهور فراجا افتتاح کردیم.

عبدالهی با بیان اینکه در حوزه کنترل ناوگان بار به‌صورت هوشمند، ساماندهی و مدیریت و روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود، گفت: خودروهای باری با مقیاس بزرگ است و تردد آن‌ها در شهر ترافیک ایجاد می‌کند که با راه‌اندازی این سامانه به روان‌سازی ترافیک در معابر شهری کمک شایانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدام جدید در روند معاینه فنی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم که امیدوارم در آینده نزدیک سایر کلان‌شهرها نیز از آن استفاده کنند.

کد خبر 749693

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود