Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:42:42 GMT

کشف بیش از ۱۵۰ تن پودر شوینده احتکاری

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۰۵۲۹

کشف بیش از ۱۵۰ تن پودر شوینده احتکاری

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری، پلیس سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای مستمر طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا در سراسر کشور، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازدید از انبارها و مراکز پخش تجهیزات بهداشتی و دارویی در سطح کشور، ۲۴ مرکز توزیع متخلف را شناسایی و پلمب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازرسی ها ۳ میلیون و ۸۸۱ هزارو ۷۷۶ قلم دارو و تجهیزات بهداشتی شامل؛ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قلم انواع دارو، ۸۶۱ هزارو۹۲۰ عدد انواع دستکش، ۱۵۴ هزارو ۱۴۹ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده، ۶۵ هزارو ۷۰۷ عدد انواع ماسک و ۱۵۰ تن پودر شوینده احتکاری کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: در این رابطه ۲۴ متهم دستگیر که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات متعلق به استان های کرمانشاه، لرستان و البرز می باشد، گفت: در این روز ها که کالاهای بهداشتی جزء کالاهای استراتژیک و اساسی مردم در کشور محسوب می شود پلیس امنیت اقتصادی برای حفظ و ارتقاء امنیت اقتصادی کشور بدون هیچ گونه گذشت با محتکران که سودجویان و سوداگران اقتصادی هستند مقابله و مبارزه می کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عملکرد و رفتار محتکران مغایر با رفتار اسلامی و انسانی است که سلامت جامعه را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس امنیت اقتصادی نیز برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی همچنان با قوت ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در خاتمه گفت: از آنجایی که هرگونه کمبود عرضه و احتکار کالاهای بهداشتی بعد از شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد احساس ناامنی اجتماعی و روانی در کشور شده بود از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پس از شیوع ویروس کرونا در چند هفته اخیر، برخی سودجویان دست به احتکار برخی اقلام بهداشتی از جمله دستکش و ماسک زده اند و چنین اقدامی افزون بر کمیابی، سبب گرانی این اقلام شده است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته(دوشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۷ هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به دو هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا ویروس کرونا پلیس راهور ناجا پلیس امنیت اقتصادی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با هدف اجرای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فراورده‌های نفتی از سوی رانندگان چند اتوبوس خط کرمان ـ زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند، چند نفر از طریق کارت سوخت ۲ دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی، اقدام به بارگیری سوخت کرده و آن ها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

 وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی ماموران، ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آن ها ۸۳ هزارو ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فراورده‌های سوختی از کشور و خطرات زیاد حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودرو‌های شخصی، هر گونه مورد در این زمینه و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی