Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جز تعطیلی فروشگاه ها و مغازه های دهدشت اکیپ های سیاری با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان تشکیل و در محل ورودی شهرستان در منطقه پادوک مستقر شدند و نسبت به سنجش کلیه مسافرین اقدام لازم صورت می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با توجه به شیوع کرونا ویروس در شهرهای مختلف ایران از جمله استان کهگیلویه و بویر احمد، مردم و مسئولان این بار با هم متحد شده و با همراهی و همکاری و جدی گرفتن توصیه های پزشکان و مسئولان، با بستن مغازه ها و فروشگاه هایشان  برای مقابله با این بیماری هم قسم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، بازار روز دهدشت نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام  شد و خرید و فروشی در این بازار صورت نمی گیرد.

        به جز تعطیلی فروشگاه ها و مغازه های دهدشت اکیپ های سیاری با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان تشکیل و در محل ورودی شهرستان در منطقه پادوک مستقر شدند و نسبت به سنجش کلیه مسافرین اقدام لازم صورت می گیرد و موارد مشکوک جهت قرنطینه معرفی می شوند.    تعزیرات حکومتی نیز پای کار آمده و در شهرستان  فعال شده است و در جهت شناسایی متخلفین اقدام کرده و نسبت به معرفی صنوف متخلف بویژه صنوف مرتبط با لوازم بهداشتی به دادگستری و پلمپ اصناف گرانفروش یا کم فروش اقدام می کند.   به غیر از این موارد و سازمان ها اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نیز با نصب بنر در مبادی ورودی شهر و میادین اصلی سطح شهر دهدشت از حضور میهمانان نوروزی و گردشگران به شهرستان کهگیلویه جلوگیری می کند و همچنین تعطیلی کلیه سفره خانه های سنتی و کبابی ها و رستورانهای بین راهی را در دستور کار خود قرار داده است.   با این همراهی و همدلی مردم و مسئولین مطمئنا میتوان با همه مشکلات مقابله کرد و بر آن ها پیروز شد و امیدواریم که مسئولین نیز قدر این همراهی مردم را بدانند.   در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛           انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به همراه فرماندار راور از محورها و راه‌های این شهرستان بازدید کرد و گفت: براثر سیل اخیر مشکلاتی در حوزه راه ایجاد شده است که با اعزام ماشین آلات و پیمانکاران، رفع خرابی‌های سیل سرعت می‌گیرد.

علی عبدالهی، با اشاره به تخریب بخشی از پل ورودی شهر راور بر اثر سیلاب افزود: ساخت و افزایش دهانه پل ورودی شهر راور در دستور کار قرارمی گیرد تا به زودی انجام شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: باید از زحمات شبانه روزی راهداری شهرستان راور و مدیریت صحیح بحران که با توجه به حجم سنگین خرابی‌ها و بارش‌های شدید، بازگشایی کلیه محورها را در کمترین زمان انجام دادند تشکر ویژه کرد.

کد خبر 6089019

دیگر خبرها

  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم