Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@08:43:05 GMT

کره‌ای‌ها با وجود کرونا سینما رفتند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۱۳۵۰

کره‌ای‌ها با وجود کرونا سینما رفتند

ایران اکونومیست-«مرد نامرئی» با وجود خطر ویروس کرونا در کره جنوبی پرفروش شد و «۱۹۱۷» نیز عنوان دوم گیشه‌های کره جنوبی را کسب کرد.

گیشه‌های کره جنوبی با وجود خطر گسترش ویروس کرونا در کشور با فروش بیش از ۲۳۰ هزار بلیت در دو روز شنبه و یکشنبه، به فروش خود ادامه دادند.

این آمار پایین‌تر از فروش ۲۸۵ هزار بلیت آخر هفته پیش است و حتی به نصف فروش یک هفته قبل تر از آن نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در میان فیلم‌هایی که مردم آنها را در سینماها تماشا کردند «مرد نامرئی»، «۱۹۱۷» و «هیولاها بر حصیر پنجه می‌کشند» سه جایگاه نخست را از آن خود کردند.

«مرد نامریی» که فیلمی در ژانر ترسناک است ۶۵۱ هزار دلار فروش کرد و ۸۵ هزار و ۱۷۱ نفر به تماشای آن نشستند. این فیلم در مجموع در دو هفته‌ای که از اکرانش می‌گذرد ۳۱۴ هزار بلیت فروخته و ۲.۲۸ میلیون دلار فروش کرده است.

درام جنگی «۱۹۱۷» نیز ۴۹۰ هزار دلار دیگر از فروش ۶۰ هزار بلیت کسب کرد و در مجموع در سه هفته‌ای که از اکرانش می‌گذرد فروشش را به ۴.۱۳ میلیون دلار رسانده است. در مجموع بیش از ۵۳۸ هزار بلیت برای این فیلم به فروش رفته است.

تریلر جنایی کره‌ای «هیولاها بر حصیر پنجه می‌کشند» هم ۲۳۳ هزار دلار از فروش ۳۰ هزار بلیت کسب کرد و مجموع فروشش را به ۴.۱ میلیون دلار از فروش بیش از ۵۶۸ هزار بلیت در سه هفته رسانده است.

این سه فیلم در مجموع ۶۲.۲ درصد از کل فروش سینماهای کشور را در این آخر هفته به خود اختصاص دادند.

درام آمریکایی «زنان کوچک» و کمدی «کاندیدای صادق» دیگر فیلم‌های پرفروش هفته بودند.

جالب اینکه با اکران نشدن فیلم‌های جدید به دلیل خطر گسترش ویروس کرونا، توزیع کنندگان فیلم به اکران مجدد فیلم‌های قدیمی روی آورده‌اند و «هری پاتر و زندانی آزکابان» و «درباره زمان» به ترتیب ۷۵ هزار دلار و ۳۷ هزار دلار فروش کرده‌اند و در فهرست فروش جایگاه نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار دلار هزار بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام دولت کنیا، در پی بارندگی شدید و وقوع سیل و رانش زمین در این کشور، تاکنون ۱۸۸ نفر جان باخته‌اند.

براساس اعلام وزارت کشور و دولت ملی کنیا، بارش‌ها و طوفان‌های سیل‌آسیا در بیش از ۲۸ استان از مجموع ۴۸ استان این کشور به آوارگی گسترده در کنیا منجر شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر از بالغ بر ۳۳ هزار خانوار را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وزارت کشور کنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مجموع ۱۲۵ نفر مصدوم شده و ۹۰ تن مفقود هستند.

مقامات کنیا و نهادهای بشر دوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6095350

دیگر خبرها

  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه