Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم یادبود حسین شیخ الاسلام سفیر پیشین ایران در دمشق از ساعت 15 تا ۱۶ امروز به صورت زنده از شبکه‌های آپارات و اینستاگرام پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم یادبود «حسین شیخ الاسلام» معاون امور بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب و سفیر پیشین ایران در دمشق بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۵ لغایت ۱۶ عصر به صورت مجازی برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های آپارات و اینستاگرام پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم که با هماهنگی خانواده آن فقید و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و با ذکر مرثیه حضرت زینب سلام الله علیها خاتمه می‌یابد. 

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در سوریه و منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این مراسم سخنرانی خواهند کرد. 

 

 

به گزارش فارس، حسین شیخ الاسلام پنجشنبه شب ۱۵ اسفند ماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین شیخ الاسلام دیپلمات کرونا حسین شیخ الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

 امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های  لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی