Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان آبیک یک باب کارگاه تولید غیرمجاز مواد شوینده در این شهرستان شناسایی شد.

سردار حاجیان افرود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۲۲ هزار و ۴۱۸ لیتر مایع ضد عفونی که به صورت غیر مجاز در کارگاه تولید شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین در این کارگاه ۱۵۰ کیسه ۱۵ کیلویی پودر لباسشویی، ۱۴ کیسه ۱۵ کیلویی، پودر کفشویی، ۳ هزار و ۱۶۵ بسته کفشویی ۶۰ عدد مایع ظرفشویی، ۴۸ عدد صابون احتکار شده کشف شد.

سردار حاجیان بیان داشت: از کارگاه تولید غیر مجاز مواد شوینده، ۱۵۰ عدد گالن ۴ لیتری خالی، ۵۰۰ عدد در اسفنجی و تعداد ۳ هزار لیبل که در این راستا مورد استفاده می‌شد، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

او از شهروندان خواست: در راستای مبارزه با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۶ هزار عدد ماسک غیرمجاز در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قزوین –زنجان "به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پس از کنترل مدارک راننده در بازرسی خودرو ۶ هزار عدد ماسک غیر مجاز بدون هیچ آرم وعلایم کشف کردند.

سرهنگ خدایی گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

کشف بیش از ۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد محترقه غیرمجاز به صورت عمده در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز ومحل نگهداری مواد محترقه که یک باب منزل بود مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان ۳ هزار و ۸۴۶ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.

سرهنگ منصوری گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی مواد محترقه غیر غیر مجاز ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد