Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:27:36 GMT

ثبت اولین فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در لبنان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۱۳۴

ثبت اولین فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در لبنان

وزارت بهداشت لبنان امروز از ثبت اولین مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که «جان خوری» 56 ساله که بعد از بازگشت از مصر به ویروس کرونا مبتلا شده بود امروز جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا| افزایش آمار مبتلایان در دو کشور عربی و سرزمین‌های اشغالی

شب گذشته با ثبت 9 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در لبنان٬ آمار مجموع مبتلایان به این ویروس در این کشور به 41 نفر رسید.

انتهای پیام/

R36346/P36446/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا لبنان ویروس کرونا لبنان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب

همزمان با آغاز انتفاضه دانشجویان دانشگاه های کشورهای غربی و اروپایی علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشجویان لبنانی در دانشگاه های مختلف این کشور در حمایت از مردم فلسطین دست به تظاهرات زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز انتفاضه دانشگاه‌های جهان در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشگاه آمریکایی بیروت نیز شاهد تحصن دانشجویان این دانشگاه بود.

 

.

 

دانشجویان این دانشگاه ضمن سر دادن شعار در حمایت از مسجدالاقصی و مقاومت فلسطین از مدیریت دانشگاه خواستار توقف فعالیت شرکت های حامی رژیم صهیونیستی در محوطه دانشگاه شدند.

«شیخ حسن مرعب»، امام جماعت مسجد امام علی (ع) بیروت در سخنانی خطاب به دانشجویان گفت: شما با حمایت از آرمان فلسطین، در حقیقت از لبنان دفاع می کنید، چرا که اگر این دشمن وحشی از مسئله غزه فارغ شود، آنگاه در لبنان به شما رحم نمی کند و فرقی میان مسلمان و مسیحی قائل نخواهد شد.

اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شدعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل




روز خشم دانشجویان لبنانی، علاوه بر دانشگاه آمریکایی بیروت، در دیگر دانشگاه های شمال و جنوب لبنان نیز با حضور گسترده دانشجویان لبنانی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه