Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@05:25:32 GMT

کشف ۳میلیارد کالای بهداشتی احتکاری در ری

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۱۹۸

کشف ۳میلیارد کالای بهداشتی احتکاری در ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: چندین انبار جدید احتکار ملزومات بهداشتی شامل مواد ضدعفونی، دستکش و الکل در شهرستان ری در مجموع به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال کشف شد.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: صبح امروز و در جریان بازدید از انبارها به منظور پایش ملزومات بهداشتی، ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال به دلیل احتکار، گران فروشی و عرضه خارج از ضوابط توزیع در یکی از انبارهای شهرستان ری شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یکی از انبارها نیز ۴۰۳ کارتن شامل ۲۰۱ هزار دستکش لاتکس به ارزش ۲ میلیارد ریال به دلیل اخفاء و امتناع از فروش کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: در ادامه بازرسی‌ها ۲۲۰۰ لیتر الکل بهداشتی ۹۹درصد که ضدعفونی کننده بسیار قوی و بی‌خطر است کشف شد که افراد خاطی در این پرونده محکوم به پرداخت ۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

احمدی در ادامه بیان کرد: پلیس امنیت موفق به کشف کامیونی حاوی متانول شد که بر اساس قوانین نظام صنفی پرونده با عنوان عرضه خارج از شبکه با ارزش بیش از ۷۶۰میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

وی ادامه داد: با افزایش درخواست و نیازهای جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی کننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گشت‌های نظارتی مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، صنعت، معدن تجارت و فرمانداری نیز افزایش یافته و روزانه بیش از ۴ اکیپ واحدهای صنفی تولیدی و غیره را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهریتان ری در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی افراد متخلف و فرصت‌طلب که اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز و تقلبی کرده‌اند، دستگیر و اموال کشف شده نیز ضبط و تحویل مراجع قانونی و قضایی می‌شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف ری صنعت احتکار رئیس اداره صنعت ضدعفونی کننده معدن و تجارت شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان