Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:38:14 GMT

غرس نهال توسط نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۳۰۸

غرس نهال توسط نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان به‌مناسبت هفته‌ منابع طبیعی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان یک اصله نهال غرس کردند.

آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پس از غرس یک اصله نهال که با حضور مدیران، معاونین وجمعی از پرسنل سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان، انجام شد، نهال کاری را در راستای اهتمام توجه به اهمیت طبیعت و حفظ محیط زیست که در معارف اسلامی بر آن تاکید شده است، عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه ها و نهادهایی که در حوزه افزایش فضای سبز و نهال کاری فعال هستند، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه، بیان کرد: باید به توصیه های پزشکی عمل کرد و اقدامات و فعالیت های لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام داد.

امام جمعه زا هدان با اشاره به آنکه در ایام ماه رجب قرار گرفته ایم و اینکه برگزاری نمازهای جمعه و جماعات تعطیل است، خاطر نشان کرد: باید از فرصت ماه رجب برای دعا و استغفار و تزرع به درگاه خداوند متعال استفاده کنیم و با توسل به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از خداوند در خواست کنیم تا این بلا و بیماری را از کشورها و جوامع اسلامی بردارد.

وی اضافه کرد: در این ایام که در خانه قرار داریم، انس با قرآن کریم و دعا کردن را نباید فراموش کنیم و خود را آماده ورود به ماه مبارک رمضان کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان غرس درخت منابع طبيعي سيستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان