Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس هیات‌مدیره هلدینگ «اچ. ان. تی» از تولید ضربتی ۱۰۰ تن مواد ضدعفونی با هماهنگی قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا برای توزیع رایگان بین مردم خبر داد. تاریخ انتشار: 15:05 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۶۵۰ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی هلدینگ دانش بنان اچ ان تی، «جلیل سبحانی» امروز در راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم، گفت: همزمان با شیوع کرونا، هلدینگ دانش بنیان اچ ان اتی با راه اندازی یک خط جدید از امروز اقدام به تولید روزانه ۱۰ تن انواع مواد ضدعفونی کننده در چهار گرید مختلف به منظور تامین نیاز‌های مردم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات مدیره هلدینگ اچ ان تی با اعلام اینکه تولید این محصولات با هماهنگی قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا و با هدف حمایت بیشتر از اقشار ضعیف جامعه در تامین نیاز به مواد ضدعفونی کننده انجام می‌شود، تصریح کرد: در مرحله اول قصد داریم تا سقف ۱۰۰ تن مواد ضدعفونی کننده تولید و به صورت رایگان در اختیار قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا قرار دهیم تا در بین مردم توزیع شود.
وی با اعلام اینکه یکی از برنامه‌های بلندمدت هم در صورت تامین نیاز پروپیلن راه اندازی یک خط تولید محصول «الکل ایزوپروپیل» است، اظهار کرد: این خط تولید در عسلویه و در صورت تامین مواد اولیه در مدت زمان ۶ ماه احداث خواهد شد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در صورت راه اندازی خط تولید محصول «الکل ایزو پروپیل» نیاز کشور به واردات الکل مرتفع شده و عملا در این حوزه بی نیاز می‌شویم، بیان کرد: تمامی محصولات ضدعفونی تولید در هلدینگ دانش بنیان اچ ان تی رایگان بوده و در ظروف آن غیرقابل فروش قید شده و هدف از این اقدام حمایت از مردم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.
سبحانی همچنین از برنامه‌ریزی برای واردات یک میلیون ماسک به منظور توزیع رایگان در بین مردم با هماهنگی قرارگاه فرماندهی مبارزه و پیشگیری از کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم بابت تامین نیاز مواد ضدعفونی کننده نگرانی نداشته باشند و تا ریشه کن شدن این بیماری در کنار مردم کشور خواهیم بود. بیشتر بخوانید: بیمارستان‌های ماهشهر با کمک پتروشیمی ‎ها تجهیز می ‎شوند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا اخبار اقتصادی وزارت نفت مواد ضدعفونی کننده راه اندازی تامین نیاز خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عدیل سروی زرگر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: توزیع تخم نوغان در ۱۱ مرکز توسعه‌ی نوغانداری و ۸ اداره‌ی جهاد کشاورزی گیلان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: نوغانداران برای دریافت تخم نوغان مورد نیاز خود، هرچه زودتر به مراکز توزیع در سراسر گیلان مراجعه کنند.
رئیس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور با بیان اینکه پارسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ جعبه‌ی تخم نوغان در گیلان توزیع شده بود، افزود:حجم جعبه‌های تخم نوغان امسال ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.
عدیل سروی زرگر قیمت هر جعبه تخم نوغان را ۲۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت در سراسر کشور یکسان است.
وی اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۷۲۲ تن پیله ی‌تر ابریشم در کشور تولید شد که گیلان با تولید ۵۱۰ تن سهم حدود ۲۹ درصدی این صنعت را به خود اختصاص داد.
رییس مرکز توسعه‌ی نوغانداری کشور همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش تولید قلمه و نهال درخت توت برای تامین نیاز نوغانداران در سراسر کشور از جمله گیلان خبر داد و افزود: علاوه بر تولید ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در شرکت دامپروری سپیدرود، ۸۷۰ هزار قلمه‌ی توت هم درایستگاه‌های منابع طبیعی تولید و در اختیار نوغانداران قرار گرفته است.
رضا صورتی زنجانی، رییس مرکز تحقیقات ابریشم کشور نیز با تشریح روند تولید تخم نوغان در این مرکز گفت: تا سال ۱۴۰۱ حجم تولید تخم نوغان ایرانی تنها ۴ هزار و ۳۰۰ جعبه بود که این رقم پارسال به ۱۰ هزار جعبه افزایش یافت و اکنون برای تولید ۱۵ هزار جعبه ایی هدف گذاری شده است.
به گفته‌ی کارشناسان این حوزه هر ۲ و نیم کیلو پیله ی‌تر یک کیلو پیله‌ی خشک تولید و از هر ۲ و نیم کیلو پیله‌ی خشک هم یک کیلوگرم نخ ابریشم استحصال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد