Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@21:36:56 GMT

تحویل ۵ میلیون ماسک تملیکی به وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۹۶۸

تحویل ۵ میلیون ماسک تملیکی به وزارت بهداشت

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بیش از ۵ میلیون ماسک، الکل، دستکش و کالا‌های ضدعفونی کننده در هفته اخیر تحویل وزارت بهداشت شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو جمشید قسوریان جهرمی با اشاره به واگذاری بسیاری از اقلام بهداشتی مربوط به مقابله با بیماری کرونا به وزارت بهداشت، اظهار داشت: طی یک هفته اخیر برخی اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور که صورت کالای متروکه و یا قاچاق بود در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: با توجه به نیاز فوری مراکز بهداشتی و درمانی بر اساس دستورالعملی به استان‌ها مقرر شد، این نوع اقلام به نماینده وزارت بهداشت تحویل شود و بعدا فرایند‌های قانونی آن را پیگیری کرد.

وی در مورد جزئیات این اقلام بهداشتی گفت: طبق گزارش‌ها تاکنون در مراحل مختلف ۵ میلیون عدد ماسک (در سطح کشور) و نیز ۵۷ هزار ماسک (در سطح استان ها)، ۴۱ هزار عدد ماسک (بوشهر)، پنج هزار جفت دستکش، ۹ هزار لیتر الکل و ۱۲۰۰ بطری یک لیتری الکل دیگر در قالب کالای متروکه و قاچاق بوده که برای مصرف تحویل وزارت بهداشت شده است. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با توجه به مواردی که در وقوع سیل سال جاری داشتیم، برخی از اقلام انبار‌های هلال‌ احمر که در امدادرسانی‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند را باید دوباره شارژ کنیم.

کولیوند اضافه کرد: یکی از کار‌هایی که ما امسال باید با جدیت پیگیر آن باشیم، مسئله تقویت انبار‌های هلال‌ احمر است.

وی تصریح کرد: گر چه ما در حال حاضر پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم، اما واقعا باید بر اساس مصوبه‌ای که شورای عالی مدیریت بحران درباره تکمیل انبار‌ها داشته است، باید اقلام انبار‌های هلال‌ احمر را تکمیل کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر کشور تاکید کرد: در حال حاضر انبار‌های ما نیاز به تقویت جدی دارند، اما در صورت بروز حادثه یا سانحه‌ای هیچ وقت نمی‌گذاریم که مردم عزیزمان دست خالی بمانند.

وی اضافه کرد: برای تکمیل انبار‌های هلال‌ احمر می‌طلبد که سازمان برنامه و بودجه و هم مسئولان مربوطه در وزارت کشور به ما کمک کرده و منابع مالی مورد نیاز را برای جمعیت تامین کنند.

کولیوند در ادامه خاطرنشان کرد: ما مذاکرات اصلی را برای خرید و تولید اقلام زیستی و اقلام غذایی انجام داده و پیش قرارداد‌هایی را هم آماده کرده‌ایم که ان شاءالله بتوانیم انبار‌ها و اقلام‌های آنها را تقویت کنیم و این موضوع جزو اولویت‌های اصلی امسال ما قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انبار‌های هلال‌ احمر نیاز به تقویت جدی دارند/ وزارت کشور منابع مالی را تامین کند
  • آموزش شستشوی دست و تغذیه سالم برای کودکان
  • سازمان اموال تملیکی ۳۲۴ ملک را به مزایده گذاشت
  • واگذاری ملک در مزایده سراسری اموال تملیکی
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند