Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شیوع بسیار بالای ویروس کرونا در ایتالیا انستیتو ملی "رابرت کخ" آلمان این کشور را به عنوان منطقه خطر کرونایی اعلام کرده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کشور اتریش در راستای مبارزه با ویروس کرونا اقدامات سختگیرانه‌ای را مد نظر قرار داده است.

"سباستین کورس"، صدر اعظم اتریش ورود مسافران هوایی از ایتالیا را ممنوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استثنائاتی تنها با ارائه گواهی پزشکی امکان پذیر است.

کشور دانمارک هم پرواز‌ها از مناطق بحرانی کرونایی به این کشور را ممنوع اعلام کرده است. نخست وزیر دانمارک اعلام کرد که پرواز‌ها به این کشور از مناطق قرمز از جمله ایران، بخش‌هایی از شمال ایتالیا و همچنین مناطقی از اتریش متوقف خواهد شد.

تعداد فوتی‌ها در فرانسه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به ۳۰ نفر افزایش پیدا کرده و بر اساس آمار‌های رسمی ۱۴۱۲ نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ایالت "زاکسن- آنهالت" آلمان هم که تا به حال هیچ ابتلا به این بیماری در آن گزارش نشده بود از اولین موارد تایید شده خبر داد.

دولت لهستان هم همه رویداد‌های جمعی در این کشور را به علت شیوع ویروس کرونا لغو کرده است. کابینه دولت لهستان این تصمیم را امروز صبح اتخاذ کرده است. در لهستان تا به حال ۱۷ نفر مبتلا به کرونا شده‌اند.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم تمام ایتالیا را به عنوان منطقه خطر کرونا اعلام کرده است. در آلمان خطر کرونا برای سلامت مردم از طرف این انستیتوی آلمانی همچنان متوسط ارزیابی می‌شود. رئیس این انستیتو که نهادی ملی مربوط به بیماری‌های همه گیر در این کشور است از همه شهرداری ها، مدیران و کادر پزشکی درخواست کرد که برنامه‌های بحران خود را تنظیم کنند.

وزارت خارجه اتریش همچنین به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا در ایتالیا یک هشدار سفر کامل را برای ایتالیا صادر کرده است. این وزارتخانه در وب سایت خود اعلام کرد که سطح امنیتی به بالاترین حد خود یعنی سطح ۶ رسیده است.

وزارت امور خارجه اتریش تنها در شرایط ویژه اخطار‌های کامل سفر به کشور‌ها را از جمله در شرایط جنگ و یا درگیری‌های داخلی در یک کشور و یا شرایطی که خطر بالایی برای زندگی شهروندانش دارد صادر می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا خطر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در دیدار با دبیرکل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی درباره موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی میان دو کشور تاکید کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار کرد: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه‌قاره هند به کار گرفته شود.

آشتیانی با اشاره به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت‌گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در زمینه تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

دبیرکل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار با ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیرساختی به‌ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی، تحقیقات دفاعی، آموزشی و تبادل دانشجو تاکید کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900118

دیگر خبرها

  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است