Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@22:38:50 GMT

نان گران خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۳۸۴۹

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با اعلام اینکه نان تا اوایل سال آینده گران نخواهد شد، از قیمت انواع نان ساده و کنجدی خبر داد. ناطقان: بیژن نوروزی مقدم با بیان اینکه نرخ نان تا اوایل سال آینده افزایش نخواهد یافت، اظهار کرد: با آرد یارانه‌ای،   قیمت نان لواش و تافتون گردون ۳۰۰ تومان، تافتون تنوری ۵۵۰ تومان، بربری ۱۰۰۰تومان، سنگک ۱۲۰۰تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با آرد نیمه یارانه ای نیز قیمت لواش و تافتون گردون ۴۵۰ تومان، تافتون تنوری ۸۵۰ تومان، بربری ۱۵۰۰تومان، سنگک نیز ۱۸۰۰ تومان است. البته این نرخ نانهای ساده است ولی اگر کنجد به آنها اضافه شود به ازای هر رو کنجد ۵۰۰ تومان به قیمت نان  اضافه می­ شود.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا تقاضا برای خرید نان کمتر نشده است اما میزان مراجعه به نانوایی‌ها  کمتر شده، گفت: مردم سعی دارند یک یا دوبار در هفته برای خرید نان مراجعه کنند و تعداد بیشتری بخرند که نیاز به مراجعه بیشتر نباشد واین اقدام کاملا درست است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در پاسخ به اینکه آیا  این امکان وجود دارد در این شرایط  مردم بتوانند نان را به صورتی اینترنتی بخرند و دیگر نیاز به مراجعه حضوری و ایستادن در صف نباشد، گفت:در این شرایط خرید اینترنتی نان جوابگو نیست، زیرا نان باید توسط نانوا تهیه، بسته بندی شود و سپس تحویل پیک داده شود و در نهایت به دست مشتری برسد. همین امر باعث می شود از تولید تا تحویل افراد زیادی با نان تماس پیدا کنند، در حالی که اگر مشتریان خودشان رعایت کنند و با دستکش و ماسک در صف بایستند و مراجعه کنند مشکلی پیش نخواهد آمد. منبع: ایسنا برچسب ها: نان ، گران ، قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نان گران قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر