Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن‌علی نوروزی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین از توزیع ۱۰۰۰ بسته‌ی معیشتی در بین مردم مناطق محروم قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن‌علی نوروزی در گفت‌وگو با  صبح‌قزوین؛ درباره‌ی توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: آستان قدس رضوی در طول سال خدمات متنوعی انجام می‌دهد که یکی از خدمات محرومیت‌زدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح محرومیت‌زدایی بیشتر در مناطق حاشیه‌نشین شهر مانند الموت، هادی‌آباد و اقبالیه اجرا شد و در مناطق آوج، ضیاءآباد و آبیک در حال اجرا است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین اذعان کرد: طرح محرومیت‌زدایی در اعیاد، مناسبت‌های دینی و مذهبی در استان اجرا شده و طی آن بسته‌های غذایی در اختیار مردم مناطق محروم قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی برای عید نوروز از اوایل اسفندماه سال جاری شروع شده و تا شب عید ادامه دارد که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال است.

وی در ادامه گفت: محتویات بسته‌های حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارانی و سویا است؛ البته در برخی از بسته‌ها گوشت و مرغ نیز وجود دارد از سوی دیگر با شیوع ویروس کرونا اقلام شوینده و ضدعفونی کننده در بسته‌های حمایتی قرار گرفته‌است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین ابراز کرد: در این طرح محرومیت‌زدایی حدود ۱۰۰۰ بسته با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان به مردم مناطق محروم توزیع می‌شود؛ همچنین طی جلسات انجام شده در تلاشیم تا توزیع ماسک‌های بهداشتی را نیز همانند بسته‌های حمایتی به مناطق محروم عرضه کنیم.

وی در پایان گفت: هزینه‌ی کلیه‌ی بسته‌های حمایتی توسط خیرین و کانون‌های خادمیاری تهیه شده تا در ایام نوروز به دست مستضعفین برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی مردم مناطق محروم بسته های حمایتی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد