Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:18:53 GMT

مقاومت بخشی از وجود شیخ‌الاسلام بود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۴۵۴۰

مقاومت بخشی از وجود شیخ‌الاسلام بود

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم ترحیم حسین شیخ الاسلام اظهار کرد: او فردی خستگی ناپذیر بود و زمانی که دیگر بدنش توان انجام کار را نداشت دست از کار می‌کشید.

قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که شیخ‌الاسلام فردی معتقد به نظام و رهبری و پرانگیزه بود ادامه داد: در کار‌های او ریا وجود نداشت، در تمامی کار‌ها می‌شد اعتقاد را دید و نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری را با وجود باور داشت که این را می‌شد در گفتمان حسین دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفتمان شیخ‌الاسلام را مبتنی بر مقاومت دانست و تصریح کرد: همه دوستان خوب می‌دانند او، چون معاون سیاست خارجی بود تاکید بر مقاومت در موضوعات مختلف، چون بحث حزب‌الله و مقاومت فلسطین داشت، کار‌های او، چون از باورهایش نشات می‌گرفت با تمام وجود به سرانجام می‌رسید؛ مقاومت بخشی از وجود شیخ‌الاسلام بود.

سرمدی با بیان این که حسین شیخ‌الاسلام گوش شنوا داشت، گفت: او هیچ گاه نظر خود را دیکته نکرده و همواره برای موضوعات مهم جلسه تشکیل می‌داد و از نظرات همه استفاده می‌کرد.

قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: شیخ‌الاسلام به تربیت مدیران اعتقاد داشت و به همه همکاران خودباوری را القا می‌کرد چرا که اعتقاد به روش دیکته کردن نداشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان وزارت خارجه کرونا ویروس شیخ الاسلام شیخ الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • واردات چای از کشور سریلانکا
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد