Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله خجسته‌پور روز سه‌شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: ساختار تشکیلاتی برای مقابله با کرونا ویروس در کشور و استان سمنان شکل گرفته است و مسئولان در چارچوب قانون برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در تلاش هستند.

وی خاطر نشان کرد: مصوبه‌های ملی و استانی مقابله با کرونا ویروس با جدیت تمام از سوی مسئولان و کمیته‌های مربوط در استان سمنان اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: کماکان چادرهای هلال احمر در ورودی و خروجی شهرهای استان دایر باشد و با تلاش دیگر دستگاه‌های مربوط در بحث ورود و خروج مسافران به درون شهرهای استان نظارت‌ها تشدید می‌شود.   خجسته‌پور تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ورودی و خروجی حداقل ۱۶ نقطه استان سمنان برای کنترل مسافران رصد خواهد شد.   وی ادامه داد: خودروهای پلاک‌های غیربومی از توقف در داخل شهرهای استان ممنوع شوند و اگر قرار شد این افراد به حریم شهرهای استان وارد شوند ، آدرس اسکان و شماره تماس آنان اخذ و به مراکز بهداشت شهر مربوط ارسال شود.
خجسته‌پور اضافه کرد: خودروها با پلاک‌های غیربومی به کمربندی‌ها هدایت شوند و این مصوبه از امروز اجرا می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: با همکاری مخابرات پیامک‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی سمنان و شاهرود برای مقابله با کرونا ویروس به اقشار مردم ارسال شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان سمنان عید نوروز کرونا کنترل مسافران مقابله با کرونا شهرهای استان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر