Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هدف دشمنان ضربه زدن به پیکره ایران با ارائه آمار غیرواقعی از مبتلایان به کرونا است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی عصر امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان سمنان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان را در کشور همه‌گیر شدن ویروس کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: هدف دشمنان ضربه زدن به پیکره ایران با ارائه آمار غیرواقعی از تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط کنونی باید از انتشار شایعات در فضای حقیقی و مجالس پرهیز شود تا در فضایی آرام ویروس کرونا با همت و وحدت همه مردم و مسئولان ریشه‌کن شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان عنوان کرد: مراقبت از بهداشت فردی و اجتماعی و عمل به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در حال حاضر بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک است.

حسینی دیباجی گفت: بر اساس آنچه از اخبار گفته و شنیده می‌شود در حال حاضر بیش از 100کشور دنیا مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

فوت 10 اردبیلی بر اثر کرونا/ 91 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری شدبهبودیافتگان کرونا در ایلام به 20 نفر رسیدنقاهتگاه بیماران کرونایی در کرمان راه‌اندازی می‌شود
وی افزود: امنیت و سلامتی دو نعمت مجهول هستند که باید ابتدا حفاظت و حراست شود و سپس قدردان آن از درگاه الهی باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: رعایت نکات بهداشتی و پزشکی راهکاری مناسب در مهار ویروس کرونا است.

حسینی دیباجی بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود با اتخاذ تدابیر ویژه و برنامه‌ریزی صحیح و درست استفاده شود تا هر چه سریع‌تر شاهد نابودی ویروس کرونا در کشور باشیم.

به گزارش تسنیم امروز تفاهم‌نامه‌ای بین سپاه استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منعقد شد و بر اساس آن مقرر شد نیروی انسانی مورد نیاز برای مهار و مقابله با ویروس کرونا از سوی سپاه استان سمنان تأمین شود.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم