Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا جهادگران بسیج سارندگی تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهرستان اصلاندوز مغان را گندزدایی و ضدعفونی کردند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سرهنگ حسین حسین‌زاده در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهر اصلاندوز اظهار داشت: نیروهای سپاه و بسیج همچون بحران‌های دیگری امروز نیز در بحث بحران کرونا نیز با آمادگی کامل پا به عرصه مقابله و کنترل بیماری ویروسی کرونا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از گندزدایی تمامی معابر شهرستان اصلاندوز خبر داد و افزود: در راستای مقابله با شیوع کرونا جهادگران بسیج سارندگی تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهرستان اصلاندوز مغان را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

حسین‌زاده با بیان اینکه عملیات گندزدایی شهرستان اصلاندوز با همکاری فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود تصریح کرد‌: عملیات گندزدایی تمامی اماکن عمومی و معابر شهرستان اصلاندوز از جمله کوچه‌ها، معابر، خیابان‌ها، وسایل نقلیه، مساجد، مدارس، مغازه‌ها و محلات با همکاری فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود.

درخواست اتحادیه نانوایی از وزارت صنعت برای دریافت مواد ضدعفونی15 واحد صنعتی برای تولید مواد ضدعفونی در قم شناسایی شدخراسان‌رضوی| منازل خانواده شهدا توسط بسیجیان گناباد ضدعفونی شد

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه بسیج در مناطق عشایری استان اردبیل بیان کرد: از لحظات اول ورود ویروس کرونا به استان اقدامات پیشگیرانه بسیج در مناطق عشایری استان اردبیل آغاز شده است که مهم‌ترین آن‌ها توزیع اقلام بهداشتی است.

وی اظهار کرد: با مشارکت سپاه ناحیه عشایری، کمیته امداد خمینی(ره) و خیرین شهرستان 300 بسته رایگان بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا در بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان اصلاندوز توزیع شد.

انتهای پیام/ 146/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عشایری استان اردبیل تمامی اماکن عمومی شهرستان اصلاندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود