Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:51:08 GMT

انحراف به چپ سواری سمند جان ۴ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۲۳۰

انحراف به چپ سواری سمند جان ۴ نفر را گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عیسی گوهری، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان با بیان این که چهار نفر بر اثر تصادف میان یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک کامیون در جاده دیواندره - سنندج جان خود را از دست دادند، ادامه داد: این تصادف در نزدیکی حسین آباد رخ داد و جانباختگان راننده و سرنشینان خودروی سواری سمند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه کارشناسان علت تصادف را انحراف به چپ خودروی سواری سمند تشخیص دادند، افزود: سرعت خودرو به حدی زیاد بود که بر اثر این تصادف دو خودرو آتش گرفتند و اجساد در آتش سوختند.

سرهنگ گوهری یادآور شد: به دلیل خلوت بودن جاده‌ها، شاهد تخلف خودروها از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ هستیم که می‌تواند منجر به چنین تصادفات دلخراشی شود. 

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات جاده ای کردستان سواری سمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر