Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به جدی بودن قرنطینه خانگی در راستای پیشگیری از کرونا، از مردم تقاضا داریم در مراسم پنجشنبه آخر سال شرکت نکنند و فرمانداران نیز باید قوانینی برای منع برگزاری این مراسم وضع کنند.

سیدمحمد جمالیان امروز سه شنبه بیستم اسفندماه در حاشیه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال استان مرکزی پذیرای مهمانان نوروزی نیست و راه‌های استان محدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافران گذری حتما باید از جاده‌های کمربندی عبور کرده و ورودی به داخل شهر نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن پنجشنبه آخر سال، از مردم تقاضا داریم در مراسم زیارت اهل قبور شرکت نکنند و مقرر شد فرمانداران نیز در ان راستا قوانینی برای منع برگزاری این مراسم وضع کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: افزایش نقاهتگاه‌های استان با همکاری فرمانداران نیز از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که باید این مکان‌ها ایجاد شود.

جمالیان بیان کرد: حساب ۲۰۰۰۵۰۰۰۵۵ دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت کمک‌های خیرین پیش بینی شده تا در صورت تمایل مردم و خیرین جهت حفظ و ارتقای سلامت کمک‌های خود را واریز کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوب شد بازار اراک و پاساژها به مدت سه روز از ساعت ۹تا۱۲ و ۱۷تا۱۹ ضدعفونی شود و از مردم تقاضا داریم در این زمان‌ها در این اماکن حضور پیدا نکنند تا ضدعفونی این اماکن به طور کامل انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: از دیگر مصوبات این جلسه افزایش فروشگاه عرضه میوه‌ در ایام تعطیلات نوروزی بود که قرار شد امسال این عرضه در ۳۰ مرکز انجام شود که نسبت به سال گذشته افزایش  دو برابری داشته است.

جمالیان با اشاره به ازدحام در مراکز تعویض پلاک گفت: به سبب ازدحام جمعیت در این مراکز، مجددا تعطیلی این مراکز مصوب شد.

وی بیان کرد: تا به امروز در سطح استان مرکزی ۴۱۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص افزایش حضور مردم در اماکن عمومی و خیابان‌ها گفت: در صورتی که مردم انتشار ویروس را جدی تلقی نکنند پیش بینی ما این است که یک موج شدید بیماری را در استان داشته باشیم و تقاضا داریم علاوه بر رعایت نکات بهداشتی مردم حتما به بحث در منزل ماندن ادامه دهند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تقاضا داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم