Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رستم زاد روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری آستارا بیان کرد: ساماندهی کامیون های حمل و نقل برون مرزی در بلوار سفیر امید در اولویت باشد و تردد سایر وسایل نقلیه در شهر تسهیل شود.

وی افزود: نصب تابلوهای پارک ممنوع و حضور پلیس راهور در بلوار سفیر امید و شهر لوندویل برای کاهش ترافیک ضروری است و لکه گیری خیابان های شهر و رنگ آمیزی سرعت کاه ها مورد توجه اعضای شورای ترافیک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آستارا گفت: ورود و خروج دام برای پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک ممنوع است و نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی در این خصوص با همدیگر همکاری لازم را داشته باشند.

رستم زاد ادامه داد: پلیس راه، مرزبانی و جمعیت هلال احمر در محدوده روستای ونه بین گردنه حیران مستقر شده اند و فقط به خودروهای پلاک بومی، حامل مواد غذایی، سوخت و امداد اجازه ورود به استان گیلان داده می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا حمل و نقل مسافری تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا حمل و نقل مسافری تصادفات جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا حمل و نقل مسافری تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد