Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@03:34:01 GMT

فرماندار: حضور در اجتماعات قم همچنان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۶۷۳۱

فرماندار: حضور در اجتماعات قم همچنان ممنوع است

فرماندار قم گفت: به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا، حضور در اجتماعات مختلف قم همچنان ممنوع است و از حضور کلیه افراد جلوگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری قم، مرتضی حیدری سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگویی اظهار داشت: با تقدیر و تشکر از همراهی عمومی مردم متدین و شریف قم که با رعایت نکات بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا کمال همکاری را داشته‌اند به اطلاع می‌رساند براساس نظر مراجع عظام تقلید بر ضرورت رعایت موازین بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه و ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به مدیریت بحران استان قم همچنان اجتماعات، تشییع‌جنازه، هیات های عزاداری، مراسم تالارهای عروسی و غیره ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از عموم عزاداران و مومنین تقاضا می‌شود که در روز پنجشنبه آخر سال این سنت حسنه را نیز با قرائت فاتحه از منزل برای تمامی درگذشتگان به انجام برسانند.

به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت تا روز سه‌شنبه بیستم اسفندماه، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور را ۸۰۴۲ نفر و تعداد بهبودیافتگان را ۲۷۳۱ تن برشمرد و افزود: مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۹۱ مورد رسید. تهران با ۲۱۱۴ نفر در صدر مبتلایان به کرونا قرار دارد و مازندران با ۸۸۶ و قم با ۷۵۱ مورد در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

مردم باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند .

لینک کوتاه: asriran.com/0030ow

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)