Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:49:33 GMT

ادارات و بانک‌های سقز تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۰۳۳

ادارات و بانک‌های سقز تعطیل شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامیل کریمیان فرماندار ویژه سقز گفت: ضمن تشکر از بازاریان، اصناف و کسانی که با اوج مدنیت شغل خود را تعطیل و در خانه ماندند، اظهار داشت: تمام بانک‌ها و ادارات (به غیر از ادارات خدمات رسان آب، برق و گاز و همچنین شهرداری و فرمانداری ویژه سقز) تا روز شنبه ۲۴ اسفندماه با هماهنگی استاندار کردستان تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تعطیلی بانک و ادارات در راستای کار بزرگ بازاریان برای تعطیلی مغاز‌های سطح شهر بود، افزود: هدف از این تعطیلی‌ها پیشگیری بهتر از شیوع کرونا است تا با این شیوه بتوانیم با این ویروس کشنده مقابله کنیم.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه ۳۲ مبتلای قطعی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند، اضافه کرد: تا غروب امروز ۳۰ مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های سقز بستری بودند بهبود یافته و با تشخیص متخصصان سقزی ترخیص شدند.

کریمیان با بیان اینکه بازاریان و فعالان اقتصادی نگران وضعیت چک‌های خود نباشند، تاکید کرد: با هماهنگی امور بانکی استان، چک‌های این افراد تا ۱۵ روز دیگر به تعویق و تمدید می‌شود تا آن‌ها هم دغدغه این شرایط را نداشته باشند.

او افزود: ساعت کاری فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مواد غذایی فعال در سقز تغییر می‌کند بنابر تصمیم اتخاذ شده، این فروشگاه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب دایر است و روزانه قبل از ساعت ۹ صبح باید محیط این فروشگاه‌ها ضد عفونی شوند.

فرماندار ویژه سقز گفت: با گذشت چند روز از شیوع کرونا، سپاه، شهرداری و کمپین‌های مردمی سقز شبانه کوچه، خیابان و معابر اصلی شهر را ضدعفونی می‌کنند.

او تاکید کرد: در صورت مجوز‌های لازم، برای ضدعفونی و سم‌پاشی سراسر شهر از هلیکوپتر‌های مخصوص برای ضدعفونی سطح شهر استفاده می‌کنیم تا با این روش بتوانیم تا روز جمعه ویروس کرونا را در سقز نابود کنیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس خدمات رسانی ویژه سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی آبفای استان تهران گفت: راهکار کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب به تمام ادارات دولتی تهران اعلام شده است.

آقای بخشی افزود: با اجرایی کردن این راهکار‌ها می‌توانند مصرف آب را کاهش دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)