Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولبک اسکاتلندی قرمزها پیش از بازی با اتلتیکو، پیرامون مسائل مختلفی صحبت می کند.

طرفداری- فردا از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم اتلتیکومادرید و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد باید به مصاف هم بروند و رابترسون بل از این دیدار، مصاحبه‌ای را انجام داده است.

به گزارش Liverpoolecho، مصاحبه رابرتسون پیش از بازی با اتلتیکو به شرح زیر است:

آمادگی رابرتسون برای بازی با اتلتیکو

نسبت به مصدومیت مچ پایم از زمان تعطیلات زمستانی احساس خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوری یک هفته‌ای از میادین به من کمک کرد. روز جمعه در همسترینگ خود احساس درد کردم. مشخصا فکر می کردم که حالم خوب است اما محض احتیاط در بازی با بورنموث غایب بودم و جیمز میلنر به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد!

باید بر روی بازی با اتلتیکو متمرکز باشیم نه نتایج منچسترسیتی

تمرکز ما بر روی بازی با اتلتیکو است. نباید آنچه که برای منچسترسیتی اتفاق افتاده است بر روی ما تاثیر بگذارد. تمرکز کامل ما بر روی بازی با اتلتیکو است. اگر در مقابل اتلتیکو پیروز شویم، پس از آن می توانیم چیزهای دیگر را نادیده بگیریم.

درباره بازی رفت با اتلتیکو

ما می دانیم که در بازی رفت هیچ ضربه‌ای در چارچوب را نداشتیم بنابراین اگر چنین چیزی دوباره تکرار شود، نمی توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. ما مجددا بر توپ و میدان تسلط پیدا خواهیم کرد و مالکیت توپ را در دست خواهیم داشت اما این دقیقا همان کاری بود که در بازی رفت نیز انجام دادیم. باید موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم. ما به کلین شیت نیز در این بازی نیاز داریم تا بیشترین شانس ممکن را برای صعود ما به مرحله بعدی فراهم کند.

تاثیر جو آنفیلد بر روی نتیجه بازی با اتلتیکو

طرفداران تفاوت بزرگی را ایجاد می کنند و تاثیر زیادی بر روی بازی دارند. با این حال ما نمی توانیم به طور کامل روی حمایت هواداران حساب کنیم. ما نباید تصور کنیم که جمعیت حاضر در آنفیلد ما را مرحله بعدی خواهند برد. همه ما (منظور هم بازیکنان و هم هواداران) باید به طور 100 درصدی آماده باشیم. امیدوارم بتوانیم شروع سریعی داشته باشیم و حمایت هواداران را در پشت سر خود داشته باشیم.

درباره دربی منچستر

من آن بازی را تماشا کردم. بازی خوبی بود و نتیجه به نفع ما شد. با خیال راحت نشسته بودم و آن بازی را تماشا می کردم زیرا می دانستم که ما کار خود را در آخر هفته(بازی با بورنموث) به خوبی انجام داده‌ایم و می دانستیم که بدون در نظر گرفتن نتیجه این بازی، یک قدم دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شده‌ایم، یک قدم نزدیک‌تر به آنچه که رویای رسیدن به آن (قهرمانی در لیگ) را داشتیم.

درباره حذف از لیگ قهرمانان اروپا

این یک رقابت حذفی است و اگر در شب بازی، در بهترین حالت خود نباشید از این رقابت ها حذف خواهید شد. ما سعی می کنیم که به چیزهای مثبتی فکر کنیم و بیشترین تلاش خود را در بازی با اتلتیکو انجام دهیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی با اتلتیکو بر روی بازی بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟

لغزش بارسلونا برابر ژیرونا، می‌تواند قهرمانی رئال مادرید را همین امروز مسجل کند

طرفداری | بازی‌های هفته سی و چهارم لالیگا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، تا ساعاتی دیگر آغاز خواهند شد. در مهم‌ترین تقابل‌ها، رئال مادرید از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه پذیرای کادیز خواهد بود و بارسلونا و ژیرونا نیز از ساعت 20:00 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تکلیف قهرمان امروز مشخص می‌شود؟

احتمال اینکه در پایان بازی‌های امروز، تکلیف قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا مشخص شود، زیاد است. در صورتی که بارسلونای رده دومی برابر ژیرونا امتیاز از دست بدهد و همچنین، رئال مادرید برابر کادیز به برتری برسد، قهرمانی کهکشانی‌ها در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، مسجل خواهد شد. 

رئال مادرید با 84 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و فاصله‌اش با بارسلونا، ۱۱ امتیاز است. در صورت برتری برابر کادیز، شاگردان کارلو آنچلوتی ۸۷ امتیازی خواهند شد و اگر بارسلونا برابر ژیرونا پیروز نشود، اختلاف دو غول اسپانیا در بدترین حالت (تساوی دو تیم بارسلونا و ژیرونا) به ۱۳ امتیاز می‌رسد. در آن صورت، اگر رئال مادرید هر چهار بازی باقی‌مانده خود را ببازد و در سمت مقابل، بارسلونا نیز تمام حریفان خود را شکست دهد، باز هم اختلاف دو تیم جبران نشده و صدرنشینی لوس بلانکوس دست نخورده باقی خواهد ماند.

جدول لالیگا جدول لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان