Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه عصر سه شنبه در دیدار با خیر مراغه‌ای و تجلیل از او اظهار داشت: شاهد حرکت‌های خداپسندانه خودجوش مردم و خیران شهرستانی در تهیه اقلام مورد نیاز بهداشتی در زمینه مقابله با کرونا ویروس هستیم.

اوبه اقدام خداپسندانه شرکت توسعه فرآورده‌های غذایی به عنوان یکی از خیران مراغه‌ای در تامین اقلام بهداشتی اشاره کرد و گفت: اهدای ۲۰ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک معمولی، ۴۰۰ ماسک فیلتردار، ۶ هزار دستکش لاتکس به بیمارستان امیرالمومنین، دانشکده علوم پزشکی، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و نظام پزشکی شهرستان از جمله کار‌های خداپسندانه خیر مراغه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری گفت: این خیر مراغه‌ای همچنین ۱۰ هزار ماسک معمولی، ۱۰۰ ماسک فیلتردار و یک هزار دستکش کانکسی به کادر درمانی شهرستان بناب اهدا کرد.

او افزود: همچنین در چند روز گذشته یکی دیگر از خیران مراغه ای، ۱۵۰ هزار جفت دستکش بیمارستانی به مراکز درمانی مراغه اهدا کرد.

در این دیدار شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با اهدای لوحی از این خیر مراغه‌ای تجلیل کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا خیر مراغه مراغه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند