Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:56:11 GMT

لیگ برتر بسکتبال| ذوب‌آهن با حاتمی به جایی نرسید

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۱۴۹

لیگ برتر بسکتبال| ذوب‌آهن با حاتمی به جایی نرسید

تیم بسکتبال ذوب‌آهن تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر، برخلاف فصل گذشته موفق نشد به پلی‌آف برسد و اسیر کم‌تجربگی جوانانش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر بسکتبال آقایان این روز‌ها همانند سایر لیگ‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است و بازی‌های مرحله حذفی هنوز آغاز نشده است.

دیدار‌های مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال در حالی به پایان رسید که ذوب‌آهن تنها نماینده استان اصفهان در لیگ در پایان موفق نشد در جایگاهی یکی از رده‌های اول تا هشتم قرار بگیرد و از همین رو شانس حضور در مرحله پلی‌آف را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف فصل گذشته، ذوب‌آهن به پلی‌آف نرسید

سبز‌پوشان در 26 باری که در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند در 11 دیدار برنده از زمین بازی خارج شدند و در 15 دیدار نیز متحمل شکست شدند تا در نهایت با 36 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار گیرند.

این اتفاق در حالی رخ داد که ذوب‌آهن فصل گذشته با سرمربی‌گری فرزاد کوهیان با 8 پیروزی و 8 شکست در دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته و در مرحله یک‌چهارم با شکست مقابل نفت آبادان حذف شده بود.

البته ذوب‌آهن 17 بازیکن در لیگ برتر بسکتبال داشت که 9 بازیکن از این جمع بومی اصفهان بودند و برای ذوب‌آهن بازی می‌کنند که حدودا نیمی از تیم را تشکیل داده‌ بودند، نکته‌ای که سرمربی ذوب‌آهن مدام به آن اشاره می‌کرد.

دلایلی که ذوب‌آهن را در رده‌ها پایین جدول نگه داشت

مهران حاتمی در این خصوص به فارس گفته بود: ذوب‌آهن در وقت اضافه برای لیگ برتر بسکتبال بسته شد و اکثر بازیکنان بزرگ بسکتبال قرارداد بستند؛ مجموعه بازیکنان بومی و 3 نفر بازیکن غیر بومی سرمایه ذوب‌آهن است و داریم با این بازیکنان کارمان را دنبال می‌کنیم؛ با توجه به بودجه و برای حضور آبرومند در لیگ نیاز بود از بازیکنان استفاده کنیم که از نظر مالی در حد بودجه ما باشند.

با همه این وجود اما سبز‌پوشان شانس این را داشتند در مرحله پلی‌آف حضور داشته باشند و اگر در یکی دو بازی با تیم‌های پایین جدولی تمرکز خودشان را حفظ می‌کردند تا پیروز شوند یا اتفاقات بازی با شهرداری گرگان در اصفهان رخ نمی‌داد، اکنون به جای تیم اکسون یا شهرداری بندرعباس که تنها 2 و یک امتیاز بیشتر از ذوب‌آهن دارند، در پلی‌آف بودند.

در هر صورت پرونده ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال در فصل جاری بسته شد و با توجه به هدفی که حاتمی برای خود در این تیم ترسیم کرده بود، باشگاه ذوب‌آهن اگر می‌خواهد همچنان در بسکتبال تیم‌داری کند باید از همین الان به فکر ایجاد یک تیم قدرتمند و هماهنگ، متشکل از جوانان بومی و باتجربه‌ها کند تا بتواند در شأن اصفهان در لیگ برتر حضور داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان بسکتبال ذوب آهن لیگ برتر بسکتبال بسکتبال ذوب آهن مهران حاتمی لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر ذوب آهن پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران