Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@18:44:31 GMT

خبر مشروح ۲۰ سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۳۷۰

موافقت رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر احتساب جان باختگان خط مقدم درمانی بیماران مبتلا به کرونا بعنوان "شهید خدمت" از مهمترین خبرهای این بخش است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس قوه قضائیه در نشست تخصصی پیگیری قضایی و تحت تعقیب قرار دادن عاملین و آمرین ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت مستندسازی و جمع آوری اسناد و مدارک آشکار و پنهان این اقدام مجرمانه، ضروری‌ترین اقدام برای رسیدگی حقوقی به پرونده ترور شهید سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فراگیرتر شدن آوای مبارزه با کرونایی در فضای مجازی امروز هم کاربران به سراغ حواشی این مهمان ناخوانده رفتند.

احوال پرسی کرونایی روش دیگری است که این روز‌ها می‌توان از حال هم باخبر شد.

پاناما، بورکینافاسو، بلغارستان و قبرس چهار کشور جدیدی که به جمع درگیران با کرونا اضافه شدند.

موارد ابتلا تاکنون در ۱۱۵ کشور مشاهده شده است. بعد از چین بیشترین شیوع در ایتالیا است.   فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی پس از جلسه شورای عالی بورس گفت: دامنه نوسان در بورس تغییری نکرده و همان ۵ درصد است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت عظیم خودرو برگزار شد.
وزیر نیرو بصورت ویدئو کنفرانس از ۲۵ طرح آب و برق در آخرین هفته پویش " الف ب ایران " دستور بهره برداری داد. این طرح در استان های فارس، بوشهر، هرمزگان ، سیستان بلوچستان و تهران قرار دارد. این طرح‌ها شامل بخش گاز و بخار نیروگاه‌های سیکل ترکیبی، خطوط انتقال برق، پست‌های توزیع و توسعه، و ساخت سه نیروگاه خورشیدی، گازی و تجدیدپذیر است.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا خبر 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود

پیکر مطهر بسیجی شهید رنجنوش که از طریق انجام آزمایشات DNA شناسایی شد روز شنبه در همدان تشییع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، شهید تازه شناسایی شده حاج محمد رنجنوش متولد یکم فروردین‌ماه 1340 از روستای کبودراهنگ است. این شهید والامقام در تاریخ 12 اسفندماه 1365 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

والدین این شهید گرانقدر به دیار باقی شتافتند و همسر بزرگوار شهید دو فرزندپسر شهید رنجنوش را پرورش دادند.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین به وطن بازگشت و از طریق انجام آزمایشات DNA شناسایی شد.

پیکر گلگون کفن شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند