Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@14:46:01 GMT

ضربه اطلاعات سپاه به محتکران مواد ضدعفونی‌کننده

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۷۶۲

صراط:

در ادامه مقابله با سودجویان و محتکران اقلام بهداشتی کمیاب در بازار؛ مأمورین سازمان اطلاعات سپاه عاشورا طی رصد اطلاعاتی انجام‌یافته مبنی بر وجود مواد ضدعفونی دارای ماده خطرناک متانول در سطح استان با دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب تبریز موفق به کشف انبار مذکور در حومه شهر تبریز شدند.

به گزارش روابط‌عمومی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در اطلاعیه سپاه آمده است: در بازرسی انجام‌یافته از محل مورد نظر بیش از 8000 لیتر الکل ضدعفونی متانول که جهت استفاده در مواد ضدعفونی استفاده و در سطح شهر تبریز و شهرهای حومه پخش می‌شد، کشف و علاوه بر آن مقدار قابل توجهی مواد اسیدی که به‌صورت غیرمجاز توزیع می‌شد نیز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل مورد نظر با حضور نمایندگان معاونت غذا و دارو و سازمان تعزیرات حکومتی پلمب شد.

لازم به ذکر است مقداری از مواد مذکور نیز با رصد نیروهای سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در حین بسته‌بندی در بسته‌های بیست‌لیتری در یکی از منازل مسکونی تبریز کشف و ضبط شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محتکران اقلام بهداشتی سپاه عاشورا محتکران مواد ضدعفونی کننده صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای زیبایی از خلیج فارس از ایستگاه فضایی (فیلم) نام خلیج فارس در نقشه های سنگی ۲۰۰۰ ساله رم (فیلم) پوتین هم از واژه خلیج فارس استفاده کرد

دیگر خبرها

  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)