Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@19:20:39 GMT

دلتنگی بازیکن پرسپولیس برای هواداران

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۸۵۱۱

 ویروس کرونا باعث تعطیلی تمرینات تیم پرسپولیس شده اما بازیکنان با برنامه‌هایی که از کادرفنی گرفته‌اند این روزها به صورت اختصاصی تمرینات خود را برگزار می کنند تا با آغاز تمرینات یک بار دیگر در کنار هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند.

اخبار ورزشی- در روزهایی که تمرینات تعطیل است برنامه ‌ات برای آمادگی بدنی و فنی چطور پیش می‌رود؟
من هم مثل خیلی از مردم که این روزها بیشتر خانه هستند، در کنار اعضای خانواده حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال مشکل بزرگ مثل ویروس کرونا سراسر کشور را درگیر کرده و باید همه با رعایت توصیه‌های بهداشتی کاری کنیم که این ویروس هرچه سریعتر از کشور ما برود. در این روزها اوقات فراغت بیشتری دارم در خانه کتاب می‌خوانم و یا تمرینات اختصاصی خود را انجام می دهم.

به عنوان یک فوتبالیست که قطعاً به وظایف اجتماعی خود آشناست چه صحبت یا توصیه‌ای برای هواداران پرسپولیس در این روزها داری؟
از مردم عاجزانه درخواست می‌کنم که تا جایی که می‌توانند در خانه بمانند و بیرون نروند. تا جایی که می‌توانند در خانه کارهایشان را انجام دهند. همچنین مطمئن هستم که مردم مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و باید تلاش کرد تا این مریضی سخت هرچه زودتر به پایان عمر خود برسد. به نظر من همه مردم باید دست به دست هم بدهند تا این مشکل حل شود.

چه اطلاعاتی در خصوص بیماری و ویروس کرونا داری؟
من به اندازه‌ای که از رسانه‌ها و تلویزیون در جریان ریز این مسائل قرار گرفتم می‌دانم که این بیماری شبیه آنفولانزاست و در سطوح و هوا امکان انتشار دارد اما اگر مردم رعایت بیشتری در زمینه مسائل بهداشتی داشته باشند و مرتب دست خود را بشورند این ویروس از طریق دهان و بینی نمی‌تواند وارد بدن شود.

مطمئناً این روزها که در خانه هستی شرایط سخت است. در این باره چه صحبتی داری؟
ببینید ما فوتبالیست هستیم و در یک ورزش گروهی کار می‌کنیم. هر روز در تمرینات حدود چهل نفر در کنار هم هستیم و برای ما قطعاً خیلی سخت است که این روزها تنها در خانه بمانیم. از طرف دیگر بحث اضطراب و استرسی که بین مردم به دلیل ویروس کرونا به وجود آمده باعث شده که حتی ما هم اذیت شویم و این استرس در بین فوتبالیست‌ها هم وجود دارد. به هر حال ما ورزشکار هستیم و این احتمال هست که استعداد بیشتری نسبت به مردم عادی داشته باشیم.

خودت تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهی؟
با برنامه‌ای که از کادر فنی به دلیل تعطیلات گرفته‌ایم، من هم مثل سایر بچه‌ها در خانه تمرینات را انجام می‌دهم. خوشبختانه در پرسپولیس بازیکنان باتجربه زیادی داریم و کاملاً بازیکنان حواسشان به شرایط حساس هست و به همین دلیل مطمئناً تمرینات خود را انجام می‌دهند.

دلت برای فوتبال بازی کردن و حضور هواداران پرسپولیس تنگ شده؟
 شک نکنید که دل من و سایر بچه‌ها برای بازی کردن تنگ شده چرا که ما یک تیم پرهوادار و مردمی هستیم و در کنار هواداران معنی پیدا می‌کنیم. امیدوارم مشکل ویروس کرونا هر چه زودتر از کشور ما برود و دوباره در کنار هواداران‌مان به جشن و پایکوبی بپردازیم. باور کنید در بازی با شهرخودرو که هواداران نبودند با اینکه بازی حساسی داشتیم اما انگار یک بازی دوستانه انجام می‌دادیم و شاید اگر در این شرایط ۱۰ گل هم بزنیم خیلی شوقی برای خوشحالی کردن نداشته باشیم.

تعطیلی مسابقات لیگ برتر به سود سایر تیم‌ها شده اما این تعطیلات چه ضرری برای پرسپولیس دارد؟
با شروع نیم فصل دوم و حضور کادر فنی جدید، ما روند خیلی خوبی نسبت به گذشته داشتیم و بازی‌ها و نتایج خوبی می‌گرفتیم و خوشبختانه از نظر امتیازی شرایط خوبی داریم و ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم بالاتر هستیم. این تعطیلات شاید برای سایر تیم‌ها خوب باشد اما برای ما خیلی خوب نیست. با اینهمه خوشبختانه کادر فنی خیلی خوب و بازیکنان باتجربه‌ای داریم و با شروع تمرینات دوباره تلاش خواهیم کرد که به همان تیم ایده‌آل مدنظر هواداران نزدیک شویم.
از طرف دیگر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم به تعویق افتاد و به نظر می‌رسد فشار این بازی‌ها و همزمانی با لیگ برتر و جام حذفی باعث شود فشار مضاعفی به پرسپولیس وارد شود. نظرت در این باره چیست؟
به هر حال ما سال گذشته هم چنین شرایطی را تجربه کردیم اما توانستیم به خوبی اوضاع را مدیریت کرده و کنترل کنیم. از طرف دیگر امسال به دلیل این شرایطی که به وجود آمده مطمئناً بعد از عید نوروز بازی‌ها و فشار زیادی را تحمل خواهیم کرد چرا که باید در ۳ جبهه بازی کنیم اما مطمئن هستم که هم از نظر فنی و هم از نظر روحی تیم خوبی خواهیم داشت و آماده هستیم تا با یک چالش بزرگ رو در رو شویم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم پرسپولیس پرسپولیس بازیکن پرسپولیس مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم

به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه مسابقه فوق العاده حساس نساجی مقابل پرسپولیس، شاهرخ بیانی کاپیتان اسبق استقلال که حالا دستیار ساکت الهامی در جمع مازنی‌ها محسوب می‌شود، بسیار امیدوارانه از احتمال امتیاز گرفتن برابر قرمزپوشان پایتخت صحبت می‌کند.

یک پیروزی فوق العاده ارزشمند و روحیه بخش برای نساجی در اصفهان. بردی که کارشناسان معتقدند اصلاً شانسی نبود.

در کمال احترام به ذوب آهن باید بگویم همین طور است. ذوب آهن تیم خیلی خوبی بود ولی نساجی در آن مسابقه بهتر عمل کرد و حاصل تلاشش را دید. تدابیر ساکت الهامی مقابل ذوب آهن به نتیجه نشست و ما یک برد فوق العاده ارزشمند را به دست آوردیم. شما ببینید یکی از گلزنان ما در اصفهان بچه‌ای بود که فقط ۲۰ سال سن دارد. همین مسئله نشان می‌دهد سرمربی نساجی جدا از نگاه فنی دقیق، جرات استفاده کردن از جوان‌ها حتی در حساس‌ترین روزهای لیگ برتر را هم دارد. البته فراموش نکنیم که هنوز کار بسیار سختی تا پایان فصل داریم و بقای نساجی قطعی نشده است.

بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی به سابقه استقلالی بودن شما و ساکت الهامی اشاره می‌کنند و تاکید دارند همانطور که در زمستان سال ۱۴۰۱ با هوادار توانستید پرسپولیس را شکست بدهید، این بار هم می‌توانید چنین کاری را در مازندران انجام داده و هدیه بسیار ارزشمندی به استقلال بدهید.

این روزها تمام تمرکز نساجی روی بازی‌های خودش است و همانطور که گفتم، با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. خوشبختانه تیم طی این چند هفته به مراتب خوب امتیاز گرفته و ما در سه بازی برابر سه تیم مدعی سپاهان، تراکتور و ذوب آهن، در مجموع ۷ امتیاز گرفتیم که کارنامه کاملاً مطلوبی محسوب می‌شود. نگاه اول ما به این مسابقه موفقیت نساجی است و قطعاً برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت اما در مورد بحثی که هواداران عزیز استقلال در فضای مجازی به راه انداخته‌اند نیز باید بگویم استقلال تیمی بوده که جوانی ام را در آن گذاشتم و آقای ساکت الهامی هم در مقطعی عضو کادر فنی این تیم بود بنابراین قطعاً دلم می‌خواهد استقلال قهرمان لیگ برتر شود و نساجی هم در این مسابقات باقی بماند. در کمال احترام به پرسپولیس و هوادارانش، امیدوارم بتوانیم با بردن این تیم به طرفداران استقلال و نساجی هدیه بدهیم.

علی خطیر چند روز قبل از استقلال رفت. این مسئله را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من از قبل هم گفته بودم مشکلات استقلال مالی است و اگر پول برسد بسیاری از دغدغه‌ها مرتفع خواهد شد. امیدوارم هر اتفاقی که در استقلال می‌افتد در نهایت منجر به قهرمانی آبی پوشان شود و آبی ها با جواد نکونام کاپ را بالای سر خودشان ببرند.

شما چهارشنبه هفته گذشته با نساجی به مصاف ذوب آهن رفتید و این تیم دوشنبه شب باید با استقلال بازی کند.در مورد ذوب آهن چه توصیه‌ای به استقلالی‌ها دارید؟

ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و اینکه برابر نساجی شکست خورد را نباید به پای ضعف آنها گذاشت. ما یک مجموعه یکدل به لحاظ فنی و مدیریتی هستیم که مدیرانش حتی برای روحیه دادن به بازیکنان در مسابقه با ذوب آهن گروهی از هواداران نساجی را با پروازی اختصاصی به اصفهان آوردند و خوشبختانه این تدابیر باعث شد به یک پیروزی فوق العاده مهم دست پیدا کنیم اما استقلالی‌ها اصلاً فکر نکنند که ذوب آهن تیم ضعیفی است بلکه قطعاً یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود.

کد خبر 849552 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه نساجی مازندران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد
  • عکس‌| محل بازی هوادار - پرسپولیس مشخص شد
  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد! + عکس
  • کورواسود یوونتوس هم اعتصاب کرد: بازیکن غیرحرفه‌ای نمی‌خواهیم
  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم