Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:29:03 GMT

استمداد شهردار کرمان برای کمک در ضدعفونی معابر شهری

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۸۷۶۸

استمداد شهردار کرمان برای کمک در ضدعفونی معابر شهری

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهران عالم‌زاده در مکاتبه‌ای با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، قرارگاه عملیاتی منطقه جنوب‌شرق و ارشد نظامی آجا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان، با اشاره به وسعت شهر کرمان و ضرورت ضدعفونی و سم‌پاشی معابر و اماکن عمومی شهر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در راستای سلامت شهروندان، درخواست کرد دستگاه‌ها و ارگان‌های نظامی یادشده، ماشین‌آلات سبک و سنگین خود را برای سم‌پاشی و ضدعفونی شهر، در اختیار شهرداری کرمان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نامه آورده است: بی‌شک این اقدام تأثیر بسزایی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان خواهد داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان سازمان جهاد کشاورزی استان شهرداری منابع طبیعی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز

آفتاب‌‌نیوز :

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از وضعیت دوربین‌های نظارت و کنترل سرعت شیراز با اعلام این مطلب گفت: در این نشست به پیشنهاد پلیس راهنمایی و رانندگی و آیین‌نامه طراحی راه‌های شهری و با توجه به مشخصات هندسی معابر مورد نظر، کاربری‌ها، نقش و عملکرد آن‌ها در دسته‌بندی‌های بزرگ راهی و تند راهی، شریانی و جمع و پخش‌کننده و محلی، سرعت مجاز معابر تایید شد.

هادی شه‌دوست شیرازی بیان کرد: سرعت‌های مجاز و مصوب شده ملاک عمل دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر و تابلو‌های انتظامی سطح معابر خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خطاب به شهروندان گفت رانندگان باید بدانند که برابر قوانین و مقررات، سرعت خودرو‌ها در معابر به صورت ۲۴ ساعته و از طریق دوربین‌های نظارت و کنترل سرعت رصد می‌شود و علاوه بر آن تیم‌های سیار کنترل سرعت و گشت‌های خودرویی پلیس نیز فعال هستند.

حداکثر سرعت مجاز در معابر بازبینی شده به این شرح تایید شد:

بزرگراه‌های محلاتی، خلیج فارس، حسینی‌الهاشمی، شهید استوار، آیت‌الله حائری شیرازی، مهندسین و امام خمینی (ره): ۸۰ کیلومتر

بلوار دکتر حسابی و شهید چمران: ۷۰ کیلومتر

بلوار سرداران، رسول اعظم (ص)، رحمت، احمد بن موسی (ع)، شهید مطهری، آفرینش، شهید مدرس: ۶۰ کیلومتر

بلوار هفت تنان، جمهوری، شهید رجایی، دکتر شریعتی و امیر کبیر: ۵۰ کیلومتر

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد