Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جلسه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی و عدم امکان برگزاری اردو‌های تیم ملی در آکادمی ملی المپیک و خانه کشتی در شرایط قرنطینه، مقرر شد ارکان ورزش کشور تمام تلاش خود را معطوف ایجاد شرایط برپایی اردو در مکانی جدید با مراعات تمامی الزامات پزشکی مترتب با ویروس کرونا نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: جلسه خوبی با مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و سایر دوستان برگزار شد تا با توجه به شرایط موجود و اهمیت رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا مکانی مناسب برای تمرین کشتی گیران آزاد و فرنگی کار در وضعیت قرنطینه کامل در نظر گرفته شود که یکی از گزینه‌های مطلوب جزیره کیش بود، اما هنوز موضوع نهایی نشده است.

دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان تصریح کرد: برای حضور در رقابت‌های گزینشی نیاز به ۲ اردوی ۱۲ روزه داریم، البته تدبیر این است که فقط در اوزان المپیکی و با نفرات محدود کشتی گیران و کادر فنی در اردوی آماده سازی حضور پیدا کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: ما در دو رشته آزاد و فرنگی ۶ سهمیه المپیک توکیو را کسب نکردیم و برای شرکت در مسابقات گزینشی نیاز است با در نظر گرفتن حفظ سلامت سرمایه‌های فنی، شرایطی فراهم شود که اردوی تیم‌های ملی در فضایی آرام برگزار شود تا ملی پوشان با قدرت خود را به آمادگی مطلوب جسمی، فنی و روحی برسانند.

بیشتر بخوانید:

قضاوت داور کشتی کشورمان در مسابقات گزینشی اروپا منتفی شد

قهرمانی ایالات متحده با مدال طلای باروز و اسنایدر در کشتی آزاد قاره آمریکا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان