Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:15:49 GMT

امکان پذیرش مسافر را در شرایط اضطراری کنونی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۹۷۲۰

امکان پذیرش مسافر را در شرایط اضطراری کنونی نداریم

فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه پیشگیری از ویروس کرونا افزود: همه امکان تفریحی، گردشگری، هتل‌ها و مهمانخانه های استان تعطیل است و پذیرش مسافر ندارند.

وی با بیان اینکه همه استان‌های همسایه زنجان در وضعیت بسیار سختی در مقابله با بیماری کرونا قرار دارند تاکید کرد: از مردم می خواهیم بر ترس و اضطراب خود غلبه و فقط به توصیه های بهداشتی  عمل کنند و به اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی اعتنا و توجهی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی تاکید کرد: تنها منبع اطلاع رسانی صحیح، مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی هستند که آخرین اطلاعات، اخبار و توصیه ها را از طریق صدا و سیما و رسانه های معتبر ارائه می‌کنند.
مقام عالی دولت در استان همچنین با قدردانی از همه اقدامات صورت گرفته برای به تاخیر انداختن شیوع بیماری کرونا در استان زنجان تصریح کرد: تا پایان این هفته تولید ژل و اسپری های ضدعفونی کننده افزایش می یابد و می توانیم نیاز استان را از این بابت برطرف کنیم.
وی به توصیه های مسؤولان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه استفاده از ماسک برای همه ضرورتی ندارد اشاره کرد و گفت: با اضافه شدن یک واحد دیگر تولید ماسک روزانه ۸۰هزار ماسک در استان تولید می شود. 
استاندار زنجان حفظ سلامتی و جان مردم را اولویت همه مدیران دانست و افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه ورود خودرو و مسافران غیر بومی را به داخل شهرها نمی دهد و مردم هم از پذیرفتن مهمان از خارج استان پرهیز کنند چرا که زنجان نیز جزو استانهایی است که خود درگیر بیماری کروناست و امکانات موجود برای درمان مردم استان است.
وی از مردم خواست با جدی گرفتن طرح غربالگری که وزارت بهداشت اجرا می کند وضعیت سلامتی خود را بسنجند و افزود: تنها راه برای کاهش خطر این بیماری عمل به توصیه های بهداشتی، ماندن در خانه و اجتناب از حضور در محافل و مکان‌های پرجمعیت است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی صدا و سیما فضای مجازی گردشگری مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان