Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:54:38 GMT

پنج واحد تجاری و یک پمپ CNG در شیروان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۰۱۷۵

پنج واحد تجاری و یک پمپ CNG در شیروان پلمب شد

فرماندار شیروان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته پنج واحد تجاری و یک پمپ CNG متخلف در این شهرستان پلمب شده است.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان  اظهار داشت: در گشت ویژه این شهرستان برای پیشگیری از کرونا که از صبح دیروز فعال شده است، بیش از ۵۰ دستگاه دولتی و خصوصی و واحد تجاری مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شیروان گفت: در  این بازدیدها به بیش از ۵۰ واحد تجاری و دستگاه اجرایی به دلیل عدم رعایت دستورات ابلاغی تذکر جدی و مهلت یک روزه جهت رفع موارد داده شد.

 

مرآتی با بیان اینکه خطر همه گیر شدن کرونا بسیار جدی است و همه مکلف ایم در جهت پیشگیری از این بیماری تلاش کنیم و با کسانیکه سلامت مردم را به خطر می اندازند  قاطعانه برخورد کنیم، افزود: همچنین صبح دیروز به یکی از فروشگاه های زنجیره ای و پمپ CNG شهرداری که در اختیار پیمانکار است اخطار و مهلت چند ساعته جهت رفع مشکلات داده شد که عصر دیروز با مراجعه مجدد بازرسان، متاسفانه اقدامی جهت رفع ایرادات انجام نشده بود که بلافاصله در محل دستور پلمب آنها صادر شد.

 

نماینده عالی دولت در شیروان گفت: با توجه به تجمع افراد در بانک ها، دفاتر ثبت اسناد و بنگاه های مسکن و خودرو اگر تدبیری از سوی مسئولان مربوطه اندیشیده نشود حتما با توجه به ضرورت، دستور تعطیلی آنها صادر می شود.

 

شهرستان شیروان چهارهزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلمب کرونا اصناف واحد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون