Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:55:48 GMT

نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn رسما تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۰۱۹۰

نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn رسما تایید شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مصاحبه‌ای که اخیرا مدیر PlayStation Worldwide Studios و سرپرست کارگردانی اسبق Guerrila Games داشته، اطلاعات و اخبار جدیدی را عرضه عنوان Horizon Zero Dawn برای رایانه‌های شخصی با مخاطبین خود در میان گذاشته است.

وی طی صحبت‌های خود گفت: "بله من می‌توانم تایید کنم که عنوان Horizon Zero Dawn در تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در آینده بسیار نزدیک اطلاعات بیشتری از شرکت Guerilla منتشر خواهد شد و شما این جزئیات را از زبان کارگردانان جدید، مایکل ون در لیئو، ون بیک و آنجی اسمتز خواهید شنید. تاکید می‎کنم، خیلی زود این اخبار را خواهید شنید".

انتشار عنوان Horizon Zero Dawn برای PC

اخبار اولیه انتشار این عنوان برای رایانه‌های خانگی ابتدا در ماه ژانویه منتشر شد، زمانی که یک منبع ناشناس اظهار کرد این عنوان اولین بازی انحصاری است که قرار است برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. شایعات و گزارش‌های گذشته همه حاکی از آن بودند که این بازی بر روی دو سرویس Steam و Epic Games در دسترس قرار خواهد گرفت، اما صحت این مسائل مشخص نبود. در ادامه مصاحبه با شخص مذکور، هرمن هالست، زمانی که از وی سوال شد این فعالیت‌ها و اقدامات برای بازی‌های انحصاری در رایانه‌های شخصی چه معنی برای آینده این عناوین دارد، وی گفت: " به نظر من این امر بسیار مهم است که ما همیشه راهی برای افراد بگذاریم تا آن‌ها بخواهند به سمت Play Station گرایش پیدا کنند و با آن آشنا شوند، ما باید به افراد نشان دهیم که ممکن است چیزی را در نبود این کنسول از دست بدهند".

او همچنین افزود " این که در حال حاضر یک عنوان درجه یک قرار است در رایانه‌های شخصی منتشر شود به این معنی نیست که تمامی عناوین مشهور گذشته نیز در این مسیر قرار گرفته‌اند و در صف انتشار هستند. از نظر ما بازی Horizon Zero Dawn یک نمونه بسیار مناسب برای این هدف و اقدامات بود. ما در حال حاضر تصمیماتی برای ساخت تمامی بازی‌های انحصاری برای PC نداریم و همچنین صد در صد به سخت‌افزار‌های مشخص وفادار خواهیم بود". گفتنی است؛ این اقدامات سونی کاملا برعکس شرکت مایکروسافت و کنسول ایکس باکس است. با استفاده از قابلیت Play Anywhere کاربران قادرند در کنسول‌ها و دستگاه‌های مختلف بازی کرده و روند فعالیت خود را در دستگاه‌های گوناگون ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید: ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای کنسول بازی رایانه شخصی برای رایانه رایانه های شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای