Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@17:21:36 GMT

راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک در بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۰۳۳۵

راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک در بندرلنگه

صحرانوردگفت: کارگاه تولیدی با فعالیت ۱۰ نفر از بسیجیان روزانه ظرفیت تولید ۲ هزار عدد ماسک را در سطح شهرستان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، با آغاز شیوع کرونا در کشور و ایجاد شرایط حاد در سطح جامعه موجب شده گروه های مختلف مردم با تشکیل گروه های جهادی در کنار پزشکان، پرستاران و دیگر دستگاه های اجرایی مربوطه با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و درمانی، ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر به مبارزه با کرونا بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجیان در قالب گروهای جهادی با حضور پررنگ خود در بحران های موجود در سطح کشور همواره به عنوان بازوی پرقدرت کشور به کمک هموطنان شتافتند.

شیوع ویروس کرونا در کشور موجب شده این بسیجیان آتش به اختیار همانگونه که در جنگ هشت سال دفاع مقدس و قبل و بعد ازآن در شرایط بحران و سخت جامعه در کنار مسئولان دست به فعالیت در راستای رفع بحران ها بزنند؛ در این شرایط نیز بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه با ابتکار خود اقدام به راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان پرداختند.

عبدالنبی صحرانورد، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه بندرلنگه در گفتگو اختصاصی باخبرنگار هرمز، با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان اظهارکرد: در شرایط کنونی و با توجه به اهمیت داشتن لوازم بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش جهت پیشگیری از ویروس کرونا، بسیج سازندگی با همکاری منطقه پنجم سپاه دریایی اقدام به راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک در سطح شهرستان کرده است.

وی افزود: این کارگاه تولیدی با فعالیت ۱۰ نفر از بسیجیان  روزانه ظرفیت تولید ۲ هزارعدد ماسک را در سطح شهرستان را دارد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه نحوه توزیع ماسک های تولیدی را این طور بیان کرد: در حال حاضر با راه اندازی این کارگاه تولیدی در صدد هستیم که نیاز شهرستان را به لحاظ ماسک برطرف کنیم و هیچگونه برنامه ریزی برای توزیع ماسک در غرب استان صورت نگرفته است.

صحرانورد با اشاره به فعالیت های بسیجیان در قالب گروه های جهادی درسطح شهرستان عنوان کرد: گروه های جهادی موجود در سطح شهرستان در روزهای اخیر با ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها،تهیه اقلام بهداشتی و توزیع آن در بین مردم به مقابله با ویروس کرونا پرداختند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: گروه های جهادی که این روزها آتش به اختیار همگام با سایر دستگاه های اجرایی در حال خدمات رسانی هستند مدافعان سلامتی به شمار می روند که در هر کجا که نیاز به حضور آنها باشد با حضور پررنگ کار خدمات رسانی به مردم را انجام می دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های جهادی سطح شهرستان کارگاه تولیدی بسیج سازندگی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی