Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه الغدیر استان یزد از سازمان‌دهی 9 هزار بسیجی برای یاری‌رساندن به شبکه بهداشت و درمان استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازیزد، حسین زارع کمالی ضمن اعلام آمادگی سپاه الغدیر استان برای مقابله با بیماری کرونا به فعالیت قرارگاه شفا اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تعامل صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی یزد مناطق استان گروه‌بندی‌شده و برای هر منطقه با جمعیت 500 نفر،چهار مددکار در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه الغدیر استان یزد افزود: این افراد تحت آموزش‌هایی قرار می‌گیرند تا بتوانند در مواقع لزوم در زمینه‌های آموزش شهروندان ،توزیع اقلام بهداشتی و خدمات درمانی یاری‌رسان شبکه بهداشت و درمان استان باشند.

وی تصریح کرد: تاکنون 9 هزار نفر از بسیجیان ساماندهی شده‌اند که از طریق فضای مجازی آموزش‌های لازم را خواهند دید .

زارع کمالی همچنین از توزیع 2100 بسته حمایتی مواد غذایی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کمک‌ها که به همت مردم خیراندیش استان به ارزش 5میلیون ریال تهیه‌شده است  با رعایت موازین بهداشتی و با حفظ کرامت افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد درمان بهداشت بسیجی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز