Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@17:51:09 GMT

◄ علت انجام پروازهای ایرلاین چینی به ایران چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۰۶۶۵

◄ علت انجام پروازهای ایرلاین چینی به ایران چیست؟

تین نیوز

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت پروازهای هواپیمایی چینی «چایناساترن» فقط برای بازگشت اتباع چینی به کشورشان انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی کاشانی حیدری اظهار داشت: متأسفانه در شرایطی که کشور برای مبارزه با بیماری کویید ١٩ یا کرونا به هم‌افزایی و همدلی نیاز دارد، شاهد آن هستیم که برخی رسانه‌های زرد برای جذب مخاطب شایعاتی برای برهم زدن آرامش جامعه بیان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از شایعات این روزهای فضای مجازی ادامه پروازهای مسافری از چین به ایران و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی چینی چایناساترن است که بازنشر آن در فضای مجازی را شاهد هستیم.

کاشانی حیدری گفت: تمامی پروازهای هواپیمایی چینی چایناساترن از تمامی مبادی این کشور به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بدون مسافر و بار ورودی انجام می‌شود و حتی کادر پرواز آن نیز هواپیما را ترک نمی‌کنند و در تهران توقف ندارند.

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: پروازهای هواپیمایی چایناساترن تنها برای بازگشت اتباع چینی به کشورشان انجام می‌شود و اتباع هیچ کشوری به جز چین امکان سوار شدن به هواپیمای این شرکت را در تهران ندارند.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم در ستاد مقابله با کرونا شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای مقابله با این بیماری اندیشیده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به استقرار پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن‌های ورودی و خروجی ترمینال و ضدعفونی مستمر ساختمان‌ها، پایانه، تاکسی‌ها و سرویس‌های ایاب و ذهاب کارکنان اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی ایرلاین چینی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس

تین نیوز

رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم از آمادگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پروازهای حج عمره از فرودگاه بندرعباس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد جواد شلتوک کار رئیس شعبه هما در بندر عباس و قشم در نشست کمیته تسهیلات حج عمره فرودگاه بین المللی بندرعباس با اعلام آمادگی هما برای انجام پروازهای عمره گفت: پس از ۹ سال وقفه مأموریت انجام عملیات حج عمره به هما واگذار و این عملیات با شوری وصف ناپذیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

شلتوک کار در ادامه این نشست که رئیس ایستگاه و مسئول حراست شعبه بندرعباس نیز حضور داشتند با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق جهت جلوگیری از بروز تاخیر در انجام پرواز حج عمره، خواستار همپوشانی لازم بین دستگاه ها و نهادهای مرتبط با این عملیات شد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل فرودگاه های استان هرمزگان ضمن تقدیر از هما برای برقراری پروازهای عمره در بندرعباس، نسبت به برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بندرعباس نیز ابراز امیدواری کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد