Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@20:51:36 GMT

ثبت نام مسکن ملی تهران به شنبه آینده موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۰۸۵۷

ثبت نام مسکن ملی تهران به شنبه آینده موکول شد

خبرگزاری صدا و سیما: محمود محمود زاده گفت: قرار بود ثبت نام مسکن ملی در استان تهران از چهارشنبه ۲۱ اسفند آغاز شود، اما به دلیل تمدید مهلت ثبت نام ۱۷ استان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ثبت نام استان تهران به روز شنبه ۲۴ اسفند موکول شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای استان تهران منتفی نشده است و روند ثبت نام‌ها در سایر شهر‌ها ادامه دارد گفت: برای اینکه مردم برای ثبت نام به کافی نت‌ها مراجعه نکنند ثبت نام را تمدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ثبت نام تهران از روز شنبه ۲۴ اسفند تا روز یکشنبه ۲۵ ماه جاری خواهد بود ادامه داد: در شهر‌های پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانکی ثبت نام خواهیم داشت.

محمود زاده بیان کرد:متقاضیان طرح اقدام ملی می‌توانند یا از طریق سامانه tem.mrud.ir ثبت نام و یا با ارسال کد ملی خود به سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ثبت نام مسکن ملی تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود + عکس
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد