Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:20:28 GMT

مردم مراقب کپی کارت بانکی خود باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۱۳۴۲

مردم مراقب کپی کارت بانکی خود باشند

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتای استان گیلان بر لزوم دقت بیشتر هموطنان در استفاده از کارت عابر بانک با توجه به افزایش سرقت به شکل جعل و کپی کارت بانکی از طریق اسکیمر‌ها تاکید کرد.

او افزود: کلاهبرداران در قالب فروشندگان سیار و موارد مشابه دیگر با استفاده از دستگاه‌های جعل و کپی کارت بانکی از طریق اسکیمر‌ها اقدام به کپی کارت بانکی شهروندان و سپس خالی کردن حساب آن‌ها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتای گیلان تصریح کرد: شهروندان برای استفاده از دستگاه‌های پایانه فروش (Pos) کارت‌های بانکی را در اختیار فروشنده قرار ندهند و شخصا رمز کارت اعتباری خود را وارد کنند.

سرهنگ پورمستمند با اشاره به اینکه اخیرا مواردی از کپی کارت بانکی و سرقت از حساب شهروندان به پلیس فتای استان گیلان گزارش شده از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا سرقت کپی کارت بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان گفت: استان لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است افزود: تحقق اهداف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا براساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده افزود: رفتار پلیس امریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این درحالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900949

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید