Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@01:50:04 GMT

توزیع ماسک پارچه‌ای در اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۱۵۷۹

توزیع ماسک پارچه‌ای در اصفهان آغاز شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  سیدحسن قاضی عسگر در این مورد اظهار کرد: این ماسک‌ها بر اساس همگرایی بین دولت، صنایع، اصناف و دانشگاه‌ها و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و داروی اصفهان تولید شده و از امروز  چهارشنبه ۲۱ اسفند کار توزیع آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثر در کلان‌شهر اصفهان آغاز شد و به مرور در سایر نقاط گسترش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که توزیع این ماسک از امروز در داروخانه‌ها نیز آغاز می‌شود، افزود: فرایند تولید و توزیع این کالا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف تامین هرچه بیشتر و بهتر سلامتی مردم در اصفهان به صورت یک زنجیره کامل اجرا شد.

قاضی عسگر با اشاره به این‌که ۲ نوع ماسک در استان اصفهان تولید می‌شود، توضیح داد: یک نوع آنها شامل انواع طبی سه لایه و N۹۵ است که در دانشگاه علوم پزشکی و زیر مجموعه‌های آن شامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: نوع دوم ماسک‌ها، پارچه‌ای هستند که با پیگیری استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مرتبط از جمله نساجی و پوشاک و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کار تولید آنها در استان از هفته گذشته آغاز و از امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با تاکید بر این‌که ما توانستیم مشکل کمبود ماسک را بدون نیاز به واردات، حل کنیم، اضافه کرد: قیمت انواع ماسک‌های تولیدی در استان بین ۴۰۰ تا پنج هزار تومان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری اصفهان، قاضی عسگر بیان کرد: ماسک‌های پارچه‌ای با نظارت و تایید معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تولید شده و قابل شست و شو است.

وی با تاکید بر این‌که اصفهان در زمینه تولید ماسک، خودکفا شد و می‌تواند آن را پس از رفع نیاز داخل به خارج استان نیز صادر کند، گفت: با فعال شدن حدود یکصد کارگاه تولیدی در هفت گروه در این زمینه حدود ۵۰۰ فرصت شغلی جدید نیز ایجاد شد.

وی با اشاره به این‌که روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ هزار ماسک پارچه‌ای در استان، دوخته می‌شود، بیان کرد: تلاش ما پوشش همه استان برای توزیع این کالاست.

کد خبر 491642 برچسب‌ها كرونا در ايران استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان اصفهان دانشگاه علوم پزشکی پارچه ای ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی دو نفر در محدوده پل فلاورجان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه ساعت ۱۷:۴۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در محدوده پل فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دختر نوجوان ۱۵ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 748173

دیگر خبرها

  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران